Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Rens schreef:
Hendrikus schreef:
Rens schreef:
Christiaan schreef: :shock:
zoveel cd's als er van MM verkocht worden..............het doet echt aan persoonsverheerlijking denken
Niemand dwingt ze toch? Ze kopen ze zelf.
Doordat zovelen de cd's van MM (en N.M. op dwarsfluit, alsmede J.V. op piano) kopen, doen de kopers aan persoonbsverheerlijking...............en als je ziet hoe de dames en heren zich presenteren bij een concert, dan krijg je het akelige vermoeden dat ze er staan/zitten vor hun eigen eer (en vooral eigen portemonnee)

Onzin. mensen vinden de muziek mooi. That's all
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Rens schreef:
Hendrikus schreef:
Rens schreef:
Christiaan schreef: :shock:
zoveel cd's als er van MM verkocht worden..............het doet echt aan persoonsverheerlijking denken
Doordat zovelen de cd's van MM (en N.M. op dwarsfluit, alsmede J.V. op piano) kopen, doen de kopers aan persoonbsverheerlijking...............en als je ziet hoe de dames en heren zich presenteren bij een concert, dan krijg je het akelige vermoeden dat ze er staan/zitten vor hun eigen eer (en vooral eigen portemonnee)
Sjongejonge, koop ik in mijn onschuld een cd'tje van Martins Mans, krijg ik dát allemaal over me heen. Bespaar me dat ff, Rens.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Afgewezen schreef:
Rens schreef:
Hendrikus schreef:
Rens schreef: zoveel cd's als er van MM verkocht worden..............het doet echt aan persoonsverheerlijking denken
Sjongejonge, koop ik in mijn onschuld een cd'tje van Martins Mans, krijg ik dát allemaal over me heen. Bespaar me dat ff, Rens.
:D
Ander

Bericht door Ander »

Afgewezen schreef: Sjongejonge, koop ik in mijn onschuld een cd'tje van Martins Mans, krijg ik dát allemaal over me heen. Bespaar me dat ff, Rens.
Soms lastig te accepteren hoor, dat andere mensen ook gewoon mens zijn...
Rens

Bericht door Rens »

Afgewezen schreef: Sjongejonge, koop ik in mijn onschuld een cd'tje van Martins Mans, krijg ik dát allemaal over me heen. Bespaar me dat ff, Rens.
ach, als een ánder dat zegt, is er niks aan de hand (het is al eerder door een ander gezegd), maar omdat IK het schrijf komt er commentaar..............typisch zeg...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daphne

Bericht door Daphne »

mensenmensen... het gaat hier om Martin Mans hoor :o :roll:

Rens mag er van vinden wat ie wil, Afgewezen ook, Ander ook, Hendrikus, tiberias, JolandaOudshoorn, Wilma van den Berg, Tukkertje, Helma, Judith en wie er hier nogmeer ronddoolt op deze refoforuminternetplaneet... ik vind er ook niet veel aan maar mag ik?
Afgewezen, luister jij maar lekker je cd'tje hoor, dan luister ik de mijne wel! :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik vind die CD's van Martin en Noortje ook wel lekker wegluisteren.
Dus, Afgewezen, je bent niet de enige met een verkeerde muziekvoorkeur. :wink:

En dat het voor hun eigen portemonnee is, lijkt me billijk: ze kunnen niet van de wind leven.
caprice

Bericht door caprice »

Bijna een Mercedes. Toch maar niet gedaan. 8)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
caprice

Bericht door caprice »

Tiberius schreef:
caprice schreef:
Hendrikus schreef:
caprice schreef:Harmonium
laat 's zien?

je hoeft het kenteken niet geel te maken :mrgreen:
Zo lang dat hij nog op marktplaats staat, kun je het zien.
Ik heb hem nog niet in huis, maar ga hem morgen halen. Vanavond ben ik wezen kijken.
Zo te zien wordt hij nu gebruikt als onderzetter voor allerlei troep. :D
Wie zet er nou zo'n foto op Marktplaats!
De troep krijg ik er niet bij hoor. :D Vanavond ga ik hem ophalen. schuren, lakken (zit nu een beetje goedkoop soort spul op wat je er zo afkrabt), en hij is weer als nieuw.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:Bijna een Mercedes. Toch maar niet gedaan. 8)
Had je aan één niet genoeg?
Josephus

Bericht door Josephus »

Tiberius schreef:Ik vind die CD's van Martin en Noortje ook wel lekker wegluisteren.
Dus, Afgewezen, je bent niet de enige met een verkeerde muziekvoorkeur. :wink:
Ach, wat is 'verkeerde' muziek. Ieder zijn meug, zullen we maar zeggen... :wink:

Waar ik me wel zorgen om maak, is dat ook muziek steeds meer "leuk", "lekker", "gezellig" etc. moet zijn. De maatschappelijke tendens dat veel zaken aan gejaagdheid en vervlakking onderhevig zijn, is helaas ook de muziek niet voorbijgegaan. Muziek is voor veel mensen entertainment geworden. Men wil in de eerste plaats vermaakt worden. Hapklare brokken, die je snel weg kan eten en die je vooral niet hoeft te herkauwen. Gaan zitten voor een hoogstaande muzikale maaltijd is er vaak niet meer bij.

Tot zover deze off-topic klaagzang... :wink:
Lassie

Bericht door Lassie »

Rondje leusden (per kano)
Verkleurde armen, nek, rug en gezicht.
Jean le Fontain
Contacteer:

Bericht door Jean le Fontain »

Een heuse sleurhut voor mn gezin!
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:Rondje leusden (per kano)
Verkleurde armen, nek, rug en gezicht.
De vellen hangen erbij................. :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
caprice

Bericht door caprice »

Hendrikus schreef:
caprice schreef:Bijna een Mercedes. Toch maar niet gedaan. 8)
Had je aan één niet genoeg?
Jawel hoor, maar ik kijk een beetje of er nog ergens een goede diesel te krijgen is.
Dr. J.H. Bavinck
Gesloten