Gaat er ook wel een beetje over hoorLassie schreef:hehe. 8)wim schreef:En ik maar denken dat dit topic over de zomervakantie ging. :roll: :mrgreen:

en je snuffelt de zilte zeelucht naar binnen..............uitgeworpen schreef:. Ga snuffelen. :idea:
Klopt.vlinder schreef:Wij zijn ook weer terug uit Praag. Een weekje geweest en voor mij lang zat. Na 5 dagen wilde ik echt weer terug! Maar gewacht tot de 7 dagen om waren. Volgens Memento heet dat heimwee......
Je kan het nog corrigeren voordat Afgewezen inlogt; het moet zijn "gewijd".uitgeworpen schreef:Klopt.vlinder schreef:Wij zijn ook weer terug uit Praag. Een weekje geweest en voor mij lang zat. Na 5 dagen wilde ik echt weer terug! Maar gewacht tot de 7 dagen om waren. Volgens Memento heet dat heimwee......
In de Kampioen is daar een heel artikel aan geweid ( d/t)
Ah dat heb ik dan gemist. Waarschijnlijk is hij zonder lezen met het oud papier meegegaan.Tiberius schreef:Je kan het nog corrigeren voordat Afgewezen inlogt; het moet zijn "gewijd".uitgeworpen schreef:Klopt.vlinder schreef:Wij zijn ook weer terug uit Praag. Een weekje geweest en voor mij lang zat. Na 5 dagen wilde ik echt weer terug! Maar gewacht tot de 7 dagen om waren. Volgens Memento heet dat heimwee......
In de Kampioen is daar een heel artikel aan geweid ( d/t)
Dat zou dan "Waikiki" aan Zee moeten zijn Adorote.....met een " i " na de a................Adorote schreef:Wakiki aan zee ten noorden van Spitsbergen .