Kan ik als aankomend onverdraagzame christen evt. gebruik maken van je kunsten voor een bommetje hier of daar?spenk.nl schreef:hallo allemaal,
er werd mij verteld dat ik me hier maar eens voor moest stellen, dus laat ik dat maar eens doen.
ik ben hans van leersum, 16 jaar oud, ik kom uit best, op het moment zit ik in 5 havo op het christiaan huygens college in eindhoven.
mijn hobby's zijn: websites bouwen(Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
tja dat was het wel zo'n beetje, heb je vragen, mail me maar ff of stuur een pm
Ik ben nieuw
Dat is een uitdrukking die uiterst humoristisch overkomt waarbij sommige mensen zich op de dijen kletsen oftewel dubbelliggen.Mister schreef:Uhm. Petrus?? wat/wie bedoel je met 'dijenkletser'?Petrus schreef:dijenkletser!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Vanaf 1700.Tamarinde schreef:graag mét complete CV.

in goede hedendaags Nederlands: ROFLTamarinde schreef:Dat is een uitdrukking die uiterst humoristisch overkomt waarbij sommige mensen zich op de dijen kletsen oftewel dubbelliggen. :DMister schreef:Uhm. Petrus?? wat/wie bedoel je met 'dijenkletser'?Petrus schreef:dijenkletser!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef: Vanaf 1700.
limosa schreef:in goede hedendaags Nederlands: ROFLTamarinde schreef:Dat is een uitdrukking die uiterst humoristisch overkomt waarbij sommige mensen zich op de dijen kletsen oftewel dubbelliggen.Mister schreef:Uhm. Petrus?? wat/wie bedoel je met 'dijenkletser'?Petrus schreef: dijenkletser!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zie ik hier een romance opbloeien? :mrgreen:Afgewezen schreef:Klavier, je aanwezigheid hier bevalt me wel. Ik hoop dat je een blijvertje bent.Klavier schreef:Nou, als jullie aardig voor me zijn moet het vol te houden zijn.Afgewezen schreef:Maar 'ns kijken hoe lang je het volhoudt.![]()
We hebben er hier al heel wat zien komen en gaan. :|