Nee, met de Swijger!Klavier schreef: Is dat die uitvoering met in het pedaal de calcant 32'?
Welke muziek beluister je nu? [3]
- Christiaan
Zo organisten laatst wat er op een orgel een nieuw register,Klavier schreef:O die. Die vind ik helemaal niks. Veel te veel zwelkast. :mrgreen:Hendrikus schreef:Nee, met de Swijger!Klavier schreef: Is dat die uitvoering met in het pedaal de calcant 32'?
Schrijfhout 1 sterk wel eens gehoord?? :mrgreen: :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Christiaan schreef:Zo organisten laatst wat er op een orgel een nieuw register,Klavier schreef:O die. Die vind ik helemaal niks. Veel te veel zwelkast. :mrgreen:Hendrikus schreef:Nee, met de Swijger!Klavier schreef: Is dat die uitvoering met in het pedaal de calcant 32'?
Schrijfhout 1 sterk wel eens gehoord?? :mrgreen: :mrgreen:

en

[beetje klein: de Swijger in Nieuwolda]
- Miscanthus
- Christiaan
Klomp wel eens gehoord van uitzondering bevestigt de regel.Klomp schreef:Is dit nu ook al oude muziek?Christiaan schreef:Orgelsonates van Alexandre Guilmant.
Sommige zijn erg mooi. :mrgreen: Beste, Hendrikus......:
Klomp(endans)
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Het aardige feit doet zich voor, dat je zélf nét zo maf moet zijn om dat in te kunnen zien :mrgreen:wim schreef:Nou, ik probeerde ze heel lang het voordeel van de twijfel te geven. Maar dat lukt me nu niet meer.Hendrikus schreef:Kom je daar nu pas achter? :mrgreen:wim schreef:Inderdaad maffe lui, die organisten.
En daar is mijn arts het volledig met je eens................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:En om vervolgens dát in te kunnen zien moet je mega-giga-ultra-maf zijn.Petrus schreef: Het aardige feit doet zich voor, dat je zélf nét zo maf moet zijn om dat in te kunnen zien :mrgreen:
- Christiaan