Waar báál jij van???
JaTiberius schreef:Heb je je telefoon uitgezet?Daphne schreef:Ik baal er in iedergeval NIET van dat mijn vakantie nu is aangebroken

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
over n paar daagjes heb je geen last meer van me hoorjvdg schreef:En nou het refoforum nog..........Daphne schreef:JaTiberius schreef:Heb je je telefoon uitgezet?Daphne schreef:Ik baal er in iedergeval NIET van dat mijn vakantie nu is aangebroken: :roll: en ze hebben me een fijne vakantie gewenst dus ze zullen t wel begrijpen
:
:
:

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Nou, ik ga je missen hoor daphne. maar ik gun jou een heerlijke vakantie!! Geneit ervan meid!!Daphne schreef:over n paar daagjes heb je geen last meer van me hoorjvdg schreef:En nou het refoforum nog..........Daphne schreef:JaTiberius schreef: Heb je je telefoon uitgezet?: :roll: en ze hebben me een fijne vakantie gewenst dus ze zullen t wel begrijpen
:
:
:
:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
http://www.ballonfiestabarneveld.nl/jvdg schreef:Mister schreef:Waar staat ie? In de buurt van het ballonenfeest? (Je hebt wat gemist...)![]()
![]()
:roll: