Oranje boven....

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Petrus schreef:
Unionist schreef:Hé Petrus,

Dat vlaggetje moet je ook maar weghalen tot half juli ofzo. Je moet de schijn des kwaads vermijden!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En voor de nieuwe haring hoeft het ook al niet, want die is er nog niet :cry:
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef:
Petrus schreef:
Unionist schreef:Hé Petrus,

Dat vlaggetje moet je ook maar weghalen tot half juli ofzo. Je moet de schijn des kwaads vermijden!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En voor de nieuwe haring hoeft het ook al niet, want die is er nog niet :cry:
Kijk jij er ook al zo naar uit?? Wat zal het worden?? Oranje haring of zo?? :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Haring "van de(r) vaart"? :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

Allemaal al een beetje oranjekriebels aan het krijgen? :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Allemaal al een beetje oranjekriebels aan het krijgen? :D
Alleen een beetje last van mijn wang :wink:
Marnix

Bericht door Marnix »

hehe :) das vast een goed voorteken :P
Lassie

Bericht door Lassie »

ze gaan dik verliezen vanavond. dat zeg ik. Gamma.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Marnix schreef:Allemaal al een beetje oranjekriebels aan het krijgen? :D
Neu, het lijkt me maar lastig als je zoiets hebt. ;)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Lassie schreef:ze gaan dik verliezen vanavond. dat zeg ik. Gamma.
Wie spelen er eigenlijk?
En van hoe laat tot hoe laat?

(Ik ben niet zo'n kenner, maar wel op rust in de buurt gesteld :wink: )
Marnix

Bericht door Marnix »

Lol. Vergeet het maar met de rust. Van 6 uur tot kwart voor 8 ongeveer... tegen Ivoorkust. En Elbert, lastig is het niet... het is leuke, gezonde spanning... zoals ik die voor een eigen sportwedstrijd bijvoorbeeld ook ervaar :)
jacob

Bericht door jacob »

Marnix schreef:Lol. Vergeet het maar met de rust. Van 6 uur tot kwart voor 8 ongeveer... tegen Ivoorkust. En Elbert, lastig is het niet... het is leuke, gezonde spanning... zoals ik die voor een eigen sportwedstrijd bijvoorbeeld ook ervaar :)
Doe niet zo gestoord zou ik zeggen.

Achterlijke massa hysterie.

ps. verder ben je wel een aardige jongen hoor :mrgreen:

Maar volwassen mensen die de zenuwe krijgen om een stom idioot spel waar omheen tien duizenden maloten staan te schreeuwen sporen m.i. niet. Maar goed, of ik spoor niet. Want wat is normaal?
Marnix

Bericht door Marnix »

jacob schreef:
Marnix schreef:Lol. Vergeet het maar met de rust. Van 6 uur tot kwart voor 8 ongeveer... tegen Ivoorkust. En Elbert, lastig is het niet... het is leuke, gezonde spanning... zoals ik die voor een eigen sportwedstrijd bijvoorbeeld ook ervaar :)

Maar volwassen mensen die de zenuwe krijgen om een stom idioot spel waar omheen tien duizenden maloten staan te schreeuwen sporen m.i. niet. Maar goed, of ik spoor niet. Want wat is normaal?

Ach zenuwen, het valt best mee... gewoon een klein beetje gezonde spanning... Waarom? Ik weet het niet... ik kan voetbal best relativeren... maar ik vind het leuk en hoop ook gewoon dat Nederland doorgaat :) Dat zou leuk zijn en levert minimaal 1 extra feestje op :) En zoals ik zei, een beetje adrealine en wedstrijdspanning ervaar ik ook bij eigen competitiewedstrijden tafeltennis. Dus blijkbaar is het nog niet zo raar.

En wat ik hier beschrijf is heel wat anders dan massa-hysterie...
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
jacob schreef:

Ach zenuwen, het valt best mee... gewoon een klein beetje gezonde spanning... Waarom? Ik weet het niet... ik kan voetbal best relativeren... maar ik vind het leuk en hoop ook gewoon dat Nederland doorgaat :) Dat zou leuk zijn en levert minimaal 1 extra feestje op :) En zoals ik zei, een beetje adrealine en wedstrijdspanning ervaar ik ook bij eigen competitiewedstrijden tafeltennis. Dus blijkbaar is het nog niet zo raar.

En wat ik hier beschrijf is heel wat anders dan massa-hysterie...
:roll: :roll: :roll: :roll: hmmm. ik denk hier toch wel even anders over. :wink: :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

't Is gewoon een leuk spel en wat anderen doen moeten zij weten. Ik vind het ook spannend, al heb ik mijn baard niet oranje geverfd.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Lassie

Bericht door Lassie »

Unionist schreef:'t Is gewoon een leuk spel en wat anderen doen moeten zij weten. Ik vind het ook spannend, al heb ik mijn baard niet oranje geverfd.
ik mijn haren ook niet..... :mrgreen:
Gesloten