Ja klopt, maar nu deugt het weer niet omdat de fietsen dubbelgeparkeerd staan en dat mag hier niet.:,Oorspronkelijk gepost door Daphne
vind dit wel een mooi foto'tje(zonder gekke dingen aan of op mn foto toestel!)
Fotografie
Het ging juist om de fietsen.....Oorspronkelijk gepost door JelleJa klopt, maar nu deugt het weer niet omdat de fietsen dubbelgeparkeerd staan en dat mag hier niet.:,Oorspronkelijk gepost door Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Miscanthus
Ik vind ém - hoe langer ik er naar kijk- prachtig. heel bijzonder. Zonder fietsen was't minder spannend. Ook mooi die drie lagen, fietsen-duinen-lucht. Het lijkt alsof de wereld achter dat duin ophoudt...Oorspronkelijk gepost door Daphne
dan krijgen die fietsen ineens ook een vreemde betekenis....
[Aangepast op 8/6/05 door Miscanthus]
Goed omschrevenOorspronkelijk gepost door MiscanthusIk vind ém - hoe langer ik er naar kijk- prachtig. heel bijzonder. Zonder fietsen was't minder spannend. Ook mooi die drie lagen, fietsen-duinen-lucht. Het lijkt alsof de wereld achter dat duin ophoudt...Oorspronkelijk gepost door Daphne
dan krijgen die fietsen ineens ook een vreemde betekenis....
[Aangepast op 8/6/05 door Miscanthus]

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik had geprobeerd om 'm van een andere positie te fotograveren. Zodat er meer fietsen in beeld komen. Dus dat aan de linkerkant ook fietsen zouden staan.
Ook was het mooier geweest dat dat stukje stoep onderaan niet in beeld was geweest.
Verder mooie foto. Goed gezien dat die fietsen erbij op moesten staan. Als je alleen ingezoomd had op het gezicht, dan was het een stuk minder mooi geweest.
[Aangepast op 8/6/05 door Matthijs]
Ook was het mooier geweest dat dat stukje stoep onderaan niet in beeld was geweest.
Verder mooie foto. Goed gezien dat die fietsen erbij op moesten staan. Als je alleen ingezoomd had op het gezicht, dan was het een stuk minder mooi geweest.
[Aangepast op 8/6/05 door Matthijs]
Liever Turks dan Paaps
Ik heb deze foto al lopende weg genomen... oh... mooi plaatje denk ik... klik... doorlopen en naar huis :thu ik denk overigens ook dat als ik het van een andere positie had genomen... dat het gezicht niet mooi uit was gekomen... de achterkant is namelijk hol en als ik meer naar de zijkant had gaan staan... zou ik denk ik de zijkant zien....Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik had geprobeerd om 'm van een andere positie te fotograveren. Zodat er meer fietsen in beeld komen. Dus dat aan de linkerkant ook fietsen zouden staan.
[Aangepast op 8/6/05 door Daphne]
- Miscanthus
Camera iets meer naar rechts moet richten, denk ik..............Oorspronkelijk gepost door DaphneIk heb deze foto al lopende weg genomen... oh... mooi plaatje denk ik... klik... doorlopen en naar huis :thu ik denk overigens ook dat als ik het van een andere positie had genomen... dat het gezicht niet mooi uit was gekomen... de achterkant is namelijk hol en als ik meer naar de zijkant had gaan staan... zou ik denk ik de zijkant zien....Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Het is heel moeilijk omdat zo te zien.
Maar, ik vind het een knappe foto hoor.
Ga zo door...!
Liever Turks dan Paaps
Ik plaatste alleen maar een verse foto - en Misc stelde er een vraag over. Sorry als dat tot branchevervaging leidde, maar ja - dat is tegenwoordig in elke branche het geval :boOorspronkelijk gepost door Jelle
Hendrikus meldt je even bij een andere topic met je raadfotootjes:D:P
~~Soli Deo Gloria~~
:t sja dat had gekund... :tOorspronkelijk gepost door MatthijsCamera iets meer naar rechts moet richten, denk ik..............Oorspronkelijk gepost door DaphneIk heb deze foto al lopende weg genomen... oh... mooi plaatje denk ik... klik... doorlopen en naar huis :thu ik denk overigens ook dat als ik het van een andere positie had genomen... dat het gezicht niet mooi uit was gekomen... de achterkant is namelijk hol en als ik meer naar de zijkant had gaan staan... zou ik denk ik de zijkant zien....Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Het is heel moeilijk omdat zo te zien.
Maar, ik vind het een knappe foto hoor.
Ga zo door...!