ForumFoto's
de rest las ik maar wist ik ook wel maar leek me leuk om de vader van de sagrada te onthullen.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Egbert wel.
Je bent warm Egbert!
Btw wanneer komt'tie af?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
eh, ja ik kende het gebouw niet. Moet ik me nu schamen?:DOorspronkelijk gepost door KawMaar dat betekent dat je het gebouw niet al kende? :t :woOorspronkelijk gepost door Matthijs
ja, dus had je wat anders moeten verzinnen. Ik wist het eerlijk gezegd niet hoor. Ik kan dan wel wat fouts gaan roepen, terwijl de juiste naam in de link staat.
Ik vind het maar een lelijk gebouw:,
Ongeveer tegelijk met de betuwelijn gok ik?Oorspronkelijk gepost door Egbertde rest las ik maar wist ik ook wel maar leek me leuk om de vader van de sagrada te onthullen.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Egbert wel.
Je bent warm Egbert!
Btw wanneer komt'tie af?

Het is granD.....Oorspronkelijk gepost door KawIk vind dat ik het beter hadOorspronkelijk gepost door Matthijs
geweldig, allebei goed hoor!
Ik had het niet verwacht!Uluru is eigenlijk de enige juiste naam voor dat stuk rots.
En het is toch Grant en niet Great?
En had je dat niet verwacht? :mad2: Vind ik wel een beetje een belediging.
[Aangepast op 24/5/05 door Kaw]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Maar ja zo wordt het ook een mysterie dat gebouw [net als de betuwe lijn overigens] Het heeft wel wat die kranen rond die kerk. Je weet hoe men aan het geld gekomen is?Oorspronkelijk gepost door KawOngeveer tegelijk met de betuwelijn gok ik?Oorspronkelijk gepost door Egbertde rest las ik maar wist ik ook wel maar leek me leuk om de vader van de sagrada te onthullen.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Egbert wel.
Je bent warm Egbert!
Btw wanneer komt'tie af?Niemand weet het. Niemand weet ook hoe het precies verder moet, dus misschien staan er over 100 jaar nog wel kranen om heen.
aflaten zeker.Oorspronkelijk gepost door EgbertMaar ja zo wordt het ook een mysterie dat gebouw [net als de betuwe lijn overigens] Het heeft wel wat die kranen rond die kerk. Je weet hoe men aan het geld gekomen is?Oorspronkelijk gepost door KawOngeveer tegelijk met de betuwelijn gok ik?Oorspronkelijk gepost door Egbertde rest las ik maar wist ik ook wel maar leek me leuk om de vader van de sagrada te onthullen.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Egbert wel.
Je bent warm Egbert!
Btw wanneer komt'tie af?Niemand weet het. Niemand weet ook hoe het precies verder moet, dus misschien staan er over 100 jaar nog wel kranen om heen.
Volgens mij ook. De gids noemde het gewoon giften, maar in de RK is dat een flexibele uitdrukking.Oorspronkelijk gepost door Matthijsaflaten zeker.Oorspronkelijk gepost door EgbertMaar ja zo wordt het ook een mysterie dat gebouw [net als de betuwe lijn overigens] Het heeft wel wat die kranen rond die kerk. Je weet hoe men aan het geld gekomen is?Oorspronkelijk gepost door KawOngeveer tegelijk met de betuwelijn gok ik?Oorspronkelijk gepost door Egbert de rest las ik maar wist ik ook wel maar leek me leuk om de vader van de sagrada te onthullen.
Het zijn gewoon giften, maar als de mensen die de giften geven het als een aflaat beschouwen ja dan houdt alles op. Maar hoe is dat bij ons, wordt daar ook niet een magische kracht aan de gift gegeven?
da's helemaal goed wybren.
Nu wat anders (als het mag).
Onderstaande foto, heel leuk, een woestijn. Maar welke woestijn?
Deze aanwijzing geef ik: overdag kunnen de tempraturen stijgen tot +50 en 's nachts vriest het er zeer streng, de tempratuur kan dan dalen tot -40 graden.
Over welke woestijn heb ik het?

Nu wat anders (als het mag).
Onderstaande foto, heel leuk, een woestijn. Maar welke woestijn?
Deze aanwijzing geef ik: overdag kunnen de tempraturen stijgen tot +50 en 's nachts vriest het er zeer streng, de tempratuur kan dan dalen tot -40 graden.
Over welke woestijn heb ik het?