Gezien
Meeting centraal
Re: Meeting centraal
Ik ben tot plm half 5 in Zaltbommel. Als ik me bij jou af kan laten zetten @Maanenschijn zou ik dan mee kunnen rijden? Of ben je dan al weg?
En dan evt met @Hoopvol en Hendrien weer terug naar huis.
- Maanenschijn
Geen probleem. Ik wil je ook best even in Bommel ophalen hoor.helma schreef:Ik ben tot plm half 5 in Zaltbommel. Als ik me bij jou af kan laten zetten @Maanenschijn zou ik dan mee kunnen rijden? Of ben je dan al weg?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ah super!Maanenschijn schreef:Geen probleem. Ik wil je ook best even in Bommel ophalen hoor.helma schreef:Ik ben tot plm half 5 in Zaltbommel. Als ik me bij jou af kan laten zetten @Maanenschijn zou ik dan mee kunnen rijden? Of ben je dan al weg?
- Lilian1975
Wat leuk Helma, wat meer vrouwen in het team. Goed voor het evenwichthelma schreef: ↑07 jan 2025, 20:15Ah super!Maanenschijn schreef:Geen probleem. Ik wil je ook best even in Bommel ophalen hoor.helma schreef:Ik ben tot plm half 5 in Zaltbommel. Als ik me bij jou af kan laten zetten @Maanenschijn zou ik dan mee kunnen rijden? Of ben je dan al weg?

Ik deed een poging. Ik kijk haast nooit in dit postvak, maar mijn WhatsApp kijk ik dagelijks meerdere keren.
- Lilian1975
Morgen, 18 januari, is de meeting!
Leuk er hebben zich al diverse mensen opgegeven. (8) Twijfel je nog. Of ben je een late beslisser of heb je spijt dat je je teruggetrokken hebt... Meldt je dan aan via het wolkje bij mijn naam. Met je tel nr. Dan krijg je de precieze adresgegevens door via de speciale refomeeting groepsapp die tijdelijk is gemaakt.
Een groep gaat s middags wandelen (2 uurtjes) door de bossen van Lage Vuursche. Het wordt met recht een frisse neus halen
De rest sluit zich aan tussen 17 en 18 uur. Dan gaan we pannekoeken eten.
Welkom dus.
Leuk er hebben zich al diverse mensen opgegeven. (8) Twijfel je nog. Of ben je een late beslisser of heb je spijt dat je je teruggetrokken hebt... Meldt je dan aan via het wolkje bij mijn naam. Met je tel nr. Dan krijg je de precieze adresgegevens door via de speciale refomeeting groepsapp die tijdelijk is gemaakt.
Een groep gaat s middags wandelen (2 uurtjes) door de bossen van Lage Vuursche. Het wordt met recht een frisse neus halen

Welkom dus.
Ik kan helaas niet maar ik wens jullie veel plezier!
Dat gaat vast goedkomen. Het programma is in ieder geval leuk. Ik hoop dat het een beetje zonnig is.
Heel veel plezier, ontzettend leuk dat je dit organiseert Lilian.
Ik wens de wandelaars veel wolven op hun pad. Zelf hopen wij met 4 kleinkinderen te gaan wandelen en voor ons wens ik hetzelfde.Lilian1975 schreef: ↑17 jan 2025, 15:56 Morgen, 18 januari, is de meeting!
Een groep gaat s middags wandelen (2 uurtjes) door de bossen van Lage Vuursche. Het wordt met recht een frisse neus halenDe rest sluit zich aan tussen 17 en 18 uur. Dan gaan we pannekoeken eten.
Welkom dus.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Lilian1975
- Lilian1975
Er loopt al een wolf mee...huisman schreef: ↑17 jan 2025, 16:54Ik wens de wandelaars veel wolven op hun pad. Zelf hopen wij met 4 kleinkinderen te gaan wandelen en voor ons wens ik hetzelfde.Lilian1975 schreef: ↑17 jan 2025, 15:56 Morgen, 18 januari, is de meeting!
Een groep gaat s middags wandelen (2 uurtjes) door de bossen van Lage Vuursche. Het wordt met recht een frisse neus halenDe rest sluit zich aan tussen 17 en 18 uur. Dan gaan we pannekoeken eten.
Welkom dus.

Ik ben in ieder geval onderweg. Door de mist.
Was een mooie ontmoeting. Dank voor de wandeling en de gesprekken.
Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar.
Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar.