ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhLuther schreef:refo schreef:Hiermee eindigt dan dit spelletje.Mara schreef:Mwah, je mist wat hoor![]()
Melk.
Verjaardag vieren of trouwdag vieren ?
Helemaal eens.

ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhLuther schreef:refo schreef:Hiermee eindigt dan dit spelletje.Mara schreef:Mwah, je mist wat hoor![]()
Melk.
Verjaardag vieren of trouwdag vieren ?
Helemaal eens.
Doe maar ferrograd, de andere heb ik geen ervaring meehenriët schreef:wat een onzin
gun ons ook een spelletje, als t nou toch zo onschuldig is
we gaan gewoon verder luitjes
losferron of ferrograd
Wat is dat??? Ik ken deze Zweedese / Finse / Uruguaanse / Zimbabwaanse woorden niet.henriët schreef:wat een onzin
losferron of ferrograd
ik ken garmin weer niet...Orchidee schreef:Doe maar ferrograd, de andere heb ik geen ervaring meehenriët schreef:wat een onzin
losferron of ferrograd![]()
TomTom of Garmin?
Alleen luisteren ( ik spreek alleen voor mezelf hoorhenriët schreef:ik ken garmin weer niet...Orchidee schreef:Doe maar ferrograd, de andere heb ik geen ervaring meehenriët schreef:wat een onzin
TomTom of Garmin?
( losferron is in bruisvorm.. dat ik hierop kwam was dat mijn ijzer niet op peil schijnt te komen, en ik me helemaal druk zit te maken wat de gevolgen ( voor de baby ) zijn
meeschrijven in de kerk of alleen luisteren
RABOOrchidee schreef:Alleen luisteren ( ik spreek alleen voor mezelf hoorhenriët schreef:ik ken garmin weer niet...Orchidee schreef:Doe maar ferrograd, de andere heb ik geen ervaring meehenriët schreef:wat een onzin
TomTom of Garmin?
( losferron is in bruisvorm.. dat ik hierop kwam was dat mijn ijzer niet op peil schijnt te komen, en ik me helemaal druk zit te maken wat de gevolgen ( voor de baby ) zijn
meeschrijven in de kerk of alleen luisteren)
Rabo of ABN AMRO bank
En nu wil je natuurlijk van ons horen, dat je nog heel lang blijft en dat je maar snel tot 20.000 postings zou mogen komen te geraken...huisman schreef:Grote bosatlas
2000 postingsof 20.000 postings van huisman
Luther schreef:En nu wil je natuurlijk van ons horen, dat je nog heel lang blijft en dat je maar snel tot 20.000 postings zou mogen komen te geraken...huisman schreef:Grote bosatlas
huisman schreef:Luther schreef:En nu wil je natuurlijk van ons horen, dat je nog heel lang blijft en dat je maar snel tot 20.000 postings zou mogen komen te geraken...huisman schreef:Grote bosatlas
Dat heb je met verlegen huismannetjes die willen bevestiging
Goed zo huisman, zo is tie braaf. Goed zo he. Ja braaf. Beste huisman, ja hoor beste huisman!huisman schreef:Luther schreef:En nu wil je natuurlijk van ons horen, dat je nog heel lang blijft en dat je maar snel tot 20.000 postings zou mogen komen te geraken...huisman schreef:Grote bosatlas
Bonny schreef:Goed zo huisman, zo is tie braaf. Goed zo he. Ja braaf. Beste huisman, ja hoor beste huisman!huisman schreef:Luther schreef:En nu wil je natuurlijk van ons horen, dat je nog heel lang blijft en dat je maar snel tot 20.000 postings zou mogen komen te geraken...huisman schreef:Grote bosatlas
(kun je er zo weer tegenaan?![]()
![]()
)
20.000 stuks dan maar, ouwe brokkenpiloot
Fotocamera of videocamera?