Een Terdege bleek een probaat middel te zijn. In ieder geval zwaar genoeg,Orchidee schreef:Wij proberen die dingen atijd te electrocuterenLourens schreef:Irritante vlieg op mijn been en hij/zij is heel snel.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Een Terdege bleek een probaat middel te zijn. In ieder geval zwaar genoeg,Orchidee schreef:Wij proberen die dingen atijd te electrocuterenLourens schreef:Irritante vlieg op mijn been en hij/zij is heel snel.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik kwam een fles cola tegen, over de datum (al een poosje) draaide de dop open en pssssst de cola spoot alle kanten op.
De cola zat overal, op mn witte shirtje, in mn haar, mn gezicht, op de keukenkastjes
Dus zit nu met schoongewassen haartjes en gepoetst gezicht met schone kleding achter het toetsenbord.
Gaan colavlekken makkelijk uit kleding ? Ik heb hem maar voorlopig in sopje biotex gezet.
De cola zat overal, op mn witte shirtje, in mn haar, mn gezicht, op de keukenkastjes

Dus zit nu met schoongewassen haartjes en gepoetst gezicht met schone kleding achter het toetsenbord.
Gaan colavlekken makkelijk uit kleding ? Ik heb hem maar voorlopig in sopje biotex gezet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
hahaha,Mara schreef:Ik kwam een fles cola tegen, over de datum (al een poosje) draaide de dop open en pssssst de cola spoot alle kanten op.
De cola zat overal, op mn witte shirtje, in mn haar, mn gezicht, op de keukenkastjes![]()
nee, dit is geen leedvermaak, maar zie t helemaal voor me, zo n spuitende fles
wel balen van je kleding
wat iets beter werkt is:
die vlekken inzepen met groene zeep en dan een nachtje in de (blauwe) biotex (KOUD!!water)
en dan meewassen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
O thanks, ik ga het straks meteen doen.
Wij drinken zelf nooit cola, deze was overgebleven van een verjaardag.
Dan gooide ik de gaspitten erin, werden die lekker schoon.
Maar in de nwe keuken zitten van die zwarte, dus geen cola meer nodig.
Was wel lachen, maar ik heb het zweet op mn rug staan soppen.
Er zat zelfs cola op een plant 3 meter verderop !
Ik heb ineens weer een schoongesopte keuken, schoongewassen haren en een gepoetste snoet.
Dus waar het al niet goed voor is
Wij drinken zelf nooit cola, deze was overgebleven van een verjaardag.
Dan gooide ik de gaspitten erin, werden die lekker schoon.
Maar in de nwe keuken zitten van die zwarte, dus geen cola meer nodig.
Was wel lachen, maar ik heb het zweet op mn rug staan soppen.
Er zat zelfs cola op een plant 3 meter verderop !
Ik heb ineens weer een schoongesopte keuken, schoongewassen haren en een gepoetste snoet.
Dus waar het al niet goed voor is

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
Resultaat: 1 gebroken gebaksbordje en twee wijnglazen aan diggels....

Resultaat: 1 gebroken gebaksbordje en twee wijnglazen aan diggels....

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Toe maar weer. Als dank zeker voor je werkzaamhedenLuther schreef:Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
Resultaat: 1 gebroken gebaksbordje en twee wijnglazen aan diggels....![]()
![]()

- Oude-Waarheid
Misschien toch een lichtpuntje "Scherven brengen geluk" zegt menMister schreef:Toe maar weer. Als dank zeker voor je werkzaamhedenLuther schreef:Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
![]()

Als dat alles is? Je mag niet klagen en daarnaast een oud joods ritueel is om de vriendschap te bezegelen om een drinkbeker aan gruzelementen te gooien. Dus het is een innige vriendschap.Luther schreef:Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
![]()

-
Of de wijn was niet 'je-van-het'.Auto schreef:Als dat alles is? Je mag niet klagen en daarnaast een oud joods ritueel is om de vriendschap te bezegelen om een drinkbeker aan gruzelementen te gooien. Dus het is een innige vriendschap.Luther schreef:Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
![]()
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
En wat zegt dat dan vervolgens over de kwaliteit van het gebak?Democritus schreef:Of de wijn was niet 'je-van-het'.Auto schreef:Als dat alles is? Je mag niet klagen en daarnaast een oud joods ritueel is om de vriendschap te bezegelen om een drinkbeker aan gruzelementen te gooien. Dus het is een innige vriendschap.Luther schreef:Komt de hele familie henriët en Jean gisteren op bezoek....
![]()

Of de wijn was op!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik denk dat prinsje lekker bezig was 

Een andere conclusie kan dan zijn, ze hadden geen trek in de afwas.Lourens schreef:Of de wijn was op!
Maar het ergste is: het is gezet onder de ergenissen.
Nu moeten ze het weer goed maken met enkele flessen wijn en een taart.
Nu moeten ze het weer goed maken met enkele flessen wijn en een taart.