Wat doen we vandaag?

J.C. Philpot

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef: Gisteren, 12:15Ik had aan dertig seconden C&A genoeg voor drie overhemden. Hoewel twee van de drie naar jouw maatstaven een te uitbundig motiefje zouden kunnen bevatten.
:D

Het lastige voor mij is dat de verhoudingen van mijn armen dusdanig zijn dat de meeste overhemden tentzeilen zijn, of als ze rondom mijn romp wél goed passen, de mouwen veel te kort zijn.

Hetzelfde met broeken: die moet ik echt bestellen op internet, omdat de maat die bij mijn lichaamsverhoudingen past, meestal niet in de winkel ligt.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
newton

Bericht door newton »

J.C. Philpot schreef:
Herman schreef: Gisteren, 12:15Ik had aan dertig seconden C&A genoeg voor drie overhemden. Hoewel twee van de drie naar jouw maatstaven een te uitbundig motiefje zouden kunnen bevatten.

Het lastige voor mij is dat de verhoudingen van mijn armen dusdanig zijn dat de meeste overhemden tentzeilen zijn, of als ze rondom mijn romp wél goed passen, de mouwen veel te kort zijn.

Hetzelfde met broeken: die moet ik echt bestellen op internet, omdat de maat die bij mijn lichaamsverhoudingen past, meestal niet in de winkel ligt.
https://www.jachensen.nl/herenkleding/n ... 4-sl7.html

Overhemden haal ik meestal bij Jac Hensen. Daar hebben ze van veel varianten de extra lang variant.
Qua broeken is 36 lengte toch ook niet zo bijzonder tegenwoordig? In jeans in elk geval volop verkrijgbaar.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 12:44

Ik gun je een wat royaler aandeel in de chips. :D Dat lost een hoop op.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

FlyingEagle schreef: Gisteren, 12:07
Bourdon16 schreef:Sneeuwpoppen maken
Genieten!
En van de heuvel af sleeën Afbeelding
Ook nog heerlijk van de dijk af inderdaad! De kinderen dan..

Ook veel auto's met de slee erachter.
Vroeger gingen we met de slee achter de kreidler van mn broer.
Arja
Contacteer:

Bericht door Arja »

Door een sneeuwstorm heen gereden, over een smalle dijk naar Schoonhoven. Ik vond het eng.
Blij dat ik veilig aan kwam.
helma

Bericht door helma »

Arja schreef:Door een sneeuwstorm heen gereden, over een smalle dijk naar Schoonhoven. Ik vond het eng.
Nou! Ik was ook blij dat hier iedereen veilig thuis kwam vandaag.
merel

Bericht door merel »

helma schreef: Gisteren, 22:15
Arja schreef:Door een sneeuwstorm heen gereden, over een smalle dijk naar Schoonhoven. Ik vond het eng.
Nou! Ik was ook blij dat hier iedereen veilig thuis kwam vandaag.
Ik lig nog te wachten ;)
Plaats reactie