Bekende mensen allemaalhuisman schreef:
Wat herkenbaar alleen bij ons kwamen drie kinderen thuis met vuile was , vanavond naar uitvoering van koor waar onze dochter op zit
http://hadassah.web-log.nl/chr_meisjesk ... de-ke.html

Bekende mensen allemaalhuisman schreef:
Wat herkenbaar alleen bij ons kwamen drie kinderen thuis met vuile was , vanavond naar uitvoering van koor waar onze dochter op zit
http://hadassah.web-log.nl/chr_meisjesk ... de-ke.html
Het is natuurlijk een schrale troost, maar als je wat dichterbij woonde zou ik je komen helpenhelma schreef:was-was-was
twee kinderen thuisgekomen van kamp met tassen was
dochter die erachter komt dat ze nog wat 'Israëlwas' heeft
en ik kan het helaas niet buiten hangen; vind ik altijd zo jammer...
mijn man is vanmiddag werken; ook helemaal niet gezellig op zaterdagmiddag
twee zoons zijn met scouts naar utrecht; 1 is er nog druk aan 't straten achter.'t Schiet echt al op![]()
en straks moet iedereen weer douchen....
dan zitten de wasmanden wéér vol...
ah, wel lief van je!Orchidee schreef: Het is natuurlijk een schrale troost, maar als je wat dichterbij woonde zou ik je komen helpen
Maar waarom kan je niet buiten drogen dan...ivm straat... of regen?
Oh gelukkig...dan wens ik je alvast een goede en rustige zondag toe!helma schreef:ah, wel lief van je!Orchidee schreef: Het is natuurlijk een schrale troost, maar als je wat dichterbij woonde zou ik je komen helpen
Maar waarom kan je niet buiten drogen dan...ivm straat... of regen?
Maar ik heb het rond gekregen hoor!!
ze zijn achter aan 't straten dus ik heb even geen droogruimte buiten
Tja, zondagswerk is niet sterk zeggen ze dan.hmprff schreef:vanmorgen:
- boodschappen gedaan voor oude mensen
- kleine boodschapjes gedaan voor mezelf
- aan een verslag gewerkt
vanmiddag:
- eindelijke met succes op kledingjacht geweest
vanavond (moet nog gebeuren):
- beneden zuigen
- 1 stageverslag van 2 a4-tjes schrijven
- 1 powerpointpresentatie maken over stage
- 1 wetenschappelijk verslag maken van een practicum (de algemene opzet, de rest werkt er morgen aan verder, denk ik)
tsja, sterk genoeg voor voldoendes, dat blijkt. Maar ik weet zelf ook niet of ik echt 100% uit principe niet aan mn studie zit op zondag, maar ik vind het gewoon heerlijk om een dag écht rust te hebben. Computer uit, mobiel uit. Een hele dag in alle rust met God. Heerlijk, daar kom ik echt van bij!Gijs83 schreef:Tja, zondagswerk is niet sterk zeggen ze dan.hmprff schreef:vanmorgen:
- boodschappen gedaan voor oude mensen
- kleine boodschapjes gedaan voor mezelf
- aan een verslag gewerkt
vanmiddag:
- eindelijke met succes op kledingjacht geweest
vanavond (moet nog gebeuren):
- beneden zuigen
- 1 stageverslag van 2 a4-tjes schrijven
- 1 powerpointpresentatie maken over stage
- 1 wetenschappelijk verslag maken van een practicum (de algemene opzet, de rest werkt er morgen aan verder, denk ik)