Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een onverwacht spontaan bezoekje van onze "oude"buurtjes... 

De kans dat je dat op nieuwjaarsdag krijgt is vrij groot(of dat soort bezoekjes zijn op die dag vrij groot). Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'. De meeste drukke dag van het jaar of is dat in andere plaatsen niet zo?Orchidee schreef:Een onverwacht spontaan bezoekje van onze "oude"buurtjes...
Nee ik bedoel het anders...dit zijn onze vorige buren...vandaar die aanhalingstekens...en zo gewoon is dat bij ons niet, want ze wonen al 3 jaar niet meer naast ons, en met verdere buren hebben we nooit zo intensief contact...hun waren echt "goede buren, en beter als verre vrienden! 13 jaar lang!Gijs83 schreef:De kans dat je dat op nieuwjaarsdag krijgt is vrij groot(of dat soort bezoekjes zijn op die dag vrij groot). Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'. De meeste drukke dag van het jaar of is dat in andere plaatsen niet zo?Orchidee schreef:Een onverwacht spontaan bezoekje van onze "oude"buurtjes...

Gijs83 schreef: Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'.

Die kende ik niet.

Ik zit me dan ook af te vragen wat het precies betekent...jvdg schreef:Gijs83 schreef: Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'.![]()
![]()
Die kende ik niet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Laten we geduldig wachten op Gijs of één der andere Riessenaoren.vlinder schreef:Ik zit me dan ook af te vragen wat het precies betekent...jvdg schreef:Gijs83 schreef: Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'.![]()
![]()
Die kende ik niet.
Vele kinderen en kleinkinderen gaan op nieuwjaarsdag een vader/moeder opa/oma nieuwjaar wensen, duidelijk toch of gebeurt in 'het westen' niet?jvdg schreef:Laten we geduldig wachten op Gijs of één der andere Riessenaoren.vlinder schreef:Ik zit me dan ook af te vragen wat het precies betekent...jvdg schreef:Gijs83 schreef: Vooral op bejaardencentra hangen ze er vandaag 'met de benen buiten'.![]()
![]()
Die kende ik niet.
Ja hoor, dat gebeurt in het Westen ook, alleen met dit verschil dat wij onze benen binnenboord houden.Gijs83 schreef:Vele kinderen en kleinkinderen gaan op nieuwjaarsdag een vader/moeder opa/oma nieuwjaar wensen, duidelijk toch of gebeurt in 'het westen' niet?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ja, ja, maar dat met die benen naar buiten......Gijs83 schreef:
Vele kinderen en kleinkinderen gaan op nieuwjaarsdag een vader/moeder opa/oma nieuwjaar wensen, duidelijk toch of gebeurt in 'het westen' niet?
M'n fantasie gaat met me aan de loop.

Als ik denk aan jullie bejaardentehuizen en die uitstekende benen......

Ik denk dat ze de kunstbenen / protesen loskoppelen als het druk is en ff buiten zetten, zodat er weer een stoel bij kan....jvdg schreef:Ja, ja, maar dat met die benen naar buiten......Gijs83 schreef:
Vele kinderen en kleinkinderen gaan op nieuwjaarsdag een vader/moeder opa/oma nieuwjaar wensen, duidelijk toch of gebeurt in 'het westen' niet?
M'n fantasie gaat met me aan de loop.![]()
Als ik denk aan jullie bejaardentehuizen en die uitstekende benen......
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
wij gaan elk jaar meer denken, we kappen met die onzin...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat is voor jou niet moeilijk?henriët schreef:wij gaan elk jaar meer denken, we kappen met die onzin...

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83 schreef:
nee, dit hebben wij afgeschaft. We worden wel elk jaar uitgenodigd.
dat is zélfs dáár vaste prik, zo ook met eerste paas- en pinkster- en kerstdagGijs83 schreef:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60