Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
ik ga zo weer naar school. 10 uur beginnen. straks nog een tussen uur misschien dat ik dan even rondkijk hier,
daarna nog een uurtje werken en dan weer naar huis.
daarna nog een uurtje werken en dan weer naar huis.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
werken...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
gewoon lekker luieren... misschien wel lekker met een boek op de bank. Wat boodschappen doen.
- JolandaOudshoorn
straks naar school, de fotograaf is er.
Verder wat rommelen en boodschappen doen, mijn zoon weer naar de kinderclub brengen en mijn buik goed in de gaten houden
Verder wat rommelen en boodschappen doen, mijn zoon weer naar de kinderclub brengen en mijn buik goed in de gaten houden

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik had me voorgenomen om vandaag de keuken schoon te maken.... Maar heb totaal geen zin.
- MarthaMartha
bidkring, winkelen, slaapkamer opruimen (oftewel: kledingkast uitzoeken) en schoonmaken boven, straks komt een jochie hier spelen (half 4, uit school), vanavond zendingsavond.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gewerkt (Alle 13 bewoners kregen een nieuw bed: eerst alle bedden van de afdeling, dan de nieuwe bedden er weer op
)
Vanav nog ff shoppen@Zwolle

Vanav nog ff shoppen@Zwolle
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vervele... Ehh... werken en vanavond shoppen@Goes

Overdag gewoon werken en vanavond weer eens naar de jeugdvereniging. Ds.A.Schreuder hoopt een inleiding te houden.
- JolandaOudshoorn
de kledingwissel afronden. Het bed van mijn zoon ligt helemaal vol 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag in de fotostudio aan het werk.
Vanavond een doos met zooi uitzoeken. Wat bewaar ik en wat niet?
Vanavond een doos met zooi uitzoeken. Wat bewaar ik en wat niet?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
herkenbaar! Gelukkig heb ik nu alles uitgezocht en die klus is klaarJolandaOudshoorn schreef:de kledingwissel afronden. Het bed van mijn zoon ligt helemaal vol

gister heeft een vriendin 5 overtollige zakken kleding voor haar kinderen meegenomen.
Ruimt lekker op

vanmorgen de Tupperwarekast eens uitgezocht

ondertussen peertjes geschild, gekookt, geweckt.
en verstelgoed gedaan op de bank naast m'n zieke dochtertje (5)
zelf voel ik me ook niet optimaal...
Ik dacht: kleding doe ik volgende week wel. Maar ik had het koud, en wist niet goed meer wat voor kleding ik had. Binnen een half uur was de klus geklaard. Al 2 wassen gedraaid om 10.00 uur. Derde gaat er zo in. Morgen de mega-strijk en dan nog een keer shoppen!
Heb nog maar 4 rokken incl. mijn zondagse stelletje....
Vorig jaar had ik aan zo weinig kleding genoeg. Overdag in mijn uniform, 's avonds douchen en pyama aan. Heerlijk!
Tegenwoordig moeten we omkleden in het ziekenhuis en ja, dan moet je toch toonbaar over straat!
Vorig jaar had ik aan zo weinig kleding genoeg. Overdag in mijn uniform, 's avonds douchen en pyama aan. Heerlijk!
Tegenwoordig moeten we omkleden in het ziekenhuis en ja, dan moet je toch toonbaar over straat!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Op mijn werk is het zo onwijs warm, dat ik dit jaar helemaal geen kledingwissel ga doen, denk ik.vlinder schreef:Ik dacht: kleding doe ik volgende week wel. Maar ik had het koud, en wist niet goed meer wat voor kleding ik had. Binnen een half uur was de klus geklaard. Al 2 wassen gedraaid om 10.00 uur. Derde gaat er zo in. Morgen de mega-strijk en dan nog een keer shoppen!

Ik laat in ieder geval voorlopig nog wat zomerkleren in de kast hangen.
wij hebben alles bij elkaar (winter en zomer).
Ik heb vandaag lekker opgepast. Was weer heerlijk ondertussen even wat schoongemaakt, terwijl m'n oppaskindje lag te slapen.
Straks even een middagdutje doen. Eten koken en vanavond trek ik m'n man mee naar de IKEA (er zijn wat borden kapot gegaan en ik wil wat kaarsen kopen).
Ik heb vandaag lekker opgepast. Was weer heerlijk ondertussen even wat schoongemaakt, terwijl m'n oppaskindje lag te slapen.
Straks even een middagdutje doen. Eten koken en vanavond trek ik m'n man mee naar de IKEA (er zijn wat borden kapot gegaan en ik wil wat kaarsen kopen).