bedankt fluitje, hij wou ons niet mee hebben want wij zijn er niet bij geweest en hij was bang dat zijn vader niet zou meehelpen omdat mijn man hier helemaal niet tegen kan, (er zijn marokanen in het spel en die hebben hun (hij en zijn vriend) zaterdagavond ook met 20 man achterna gezeten. Zijn vriend krijgt allemaal dreigtelefoontjes: ik sla je dood etc... Bovendien staat er ergens een melkfabriek leeg en daar sluiten ze ze op (zeiden ze)), dus ja, ik vind het allemaal heel vervelend..fluitje schreef:het zijn net mensen, Albion.albion schreef:aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
En als het een getuigenverklaring is dan valt het zeker mee.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat is heftig albion.
Toen ik 14 was ben ik door een groepje Turken zo behandeld (Maar marokanen zijn pittiger en heftiger).
Toen ik 14 was ben ik door een groepje Turken zo behandeld (Maar marokanen zijn pittiger en heftiger).
Het meeste last heb ik vaak van de autochtoonse jongeren.
Tsja... wij wonen in een soort van Vogelaarwijk. Maar je merkt het verschil wel absoluut tussen de Turken en Marokanen.
Waaraan en hoe?Lassie schreef:Tsja... wij wonen in een soort van Vogelaarwijk. Maar je merkt het verschil wel absoluut tussen de Turken en Marokanen.
Ik weet het niet.
Turken zijn minder agressief (ze praten dan wel hard, als ze in hun taal praten) en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren als je onenigheid heb.jvdg schreef:Waaraan en hoe?Lassie schreef:Tsja... wij wonen in een soort van Vogelaarwijk. Maar je merkt het verschil wel absoluut tussen de Turken en Marokanen.
Ik weet het niet.
Marokanen daarin zijn veel agressiever en staan snel met de de handen klaar om te kunnen vechten.
Ik weet echt niet wat de verschillen tussen Turken en Marokanen. Ik zie geen verschil of waar kan ik dat aan herkennen?Lassie schreef:Turken zijn minder agressief (ze praten dan wel hard, als ze in hun taal praten) en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren als je onenigheid heb.jvdg schreef:Waaraan en hoe?Lassie schreef:Tsja... wij wonen in een soort van Vogelaarwijk. Maar je merkt het verschil wel absoluut tussen de Turken en Marokanen.
Ik weet het niet.
Marokanen daarin zijn veel agressiever en staan snel met de de handen klaar om te kunnen vechten.
Als je het verschil wil weten.... kom eens een paar maanden hier in de wijk wonen. 

Ik woon - bijna - in Rotterdam. Zie inderdaad ook dat verschil. Maar het is ook vaak wat je er zelf van maakt. De meesten zijn gewoon normaal, aardig. Helpen even de kinderwagen de tram intillen. (niet mijn kinderwagen trouwens)Lassie schreef:Tsja... wij wonen in een soort van Vogelaarwijk. Maar je merkt het verschil wel absoluut tussen de Turken en Marokanen.
We scheren ze nu wel weer heel makkelijk over één kam allemaal.
Ze kunnen daar allicht ook postbodes gebruiken.Lassie schreef:Als je het verschil wil weten.... kom eens een paar maanden hier in de wijk wonen.

precies....Tiberius schreef:Ze kunnen daar allicht ook postbodes gebruiken.Lassie schreef:Als je het verschil wil weten.... kom eens een paar maanden hier in de wijk wonen.
- Wilma van den Berg
Aan een heleboel dingen tegelijk: aan mijn geliefde, mijn werk, de dienst van vanavond, mijn familie, mensen van RF etc. etc.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
aan 't gezellige middagje in 't zwembad!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
MOD-OPMERKING
Beste mensen, ik heb hier wat postings over een gebanned lid verwijderd.
Niet fraai om over personen te spreken die geen weerwoord kunnen geven.
Bovendien zijn persoonlijke getinte postings sowieso niet toegestaan.
Ik zal er dan maar niet meer aan denkenjvdg schreef:MOD-OPMERKING

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!