Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
wederom een bijzonder goede en fijne avond met intense gesprekken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een gerepareerde auto

Maak er ons eens deelgenoot vanhenriët schreef:wederom een bijzonder goede en fijne avond met intense gesprekken.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- oesterschelpje
Een bemoedigend telefoontje van een zeer lieve vriendin, waardoor ik er weer even tegen kan!

Uhm, hoe zou je dat willen vormgeven?Mara schreef:Maak er ons eens deelgenoot vanhenriët schreef:wederom een bijzonder goede en fijne avond met intense gesprekken.
Of ik bedoel, wat bedoel je er mee te vragen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!
Wauw daar zat de mensheid al eeuwen op te wachten. Eureka (voor mij als digibeet is het niet voor te stellen dat iemand hier blij van wordt...maar van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.Auto schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- oesterschelpje
NIEUWE HARING,
De rest zit hier te smullen, ik hou het liever bij wat anders.

De rest zit hier te smullen, ik hou het liever bij wat anders.
Heel veel kadootjes.
Ga maar eens 400 contacten in je telefoon met de hand wijzigen, volgens mij ben jij dan ook blij ;-)huisman schreef:Wauw daar zat de mensheid al eeuwen op te wachten. Eureka (voor mij als digibeet is het niet voor te stellen dat iemand hier blij van wordt...maar van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.Auto schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!)
Goed dat ik dit weet; ik was juist van plan om misschien tòch een mobiele telefoon aan te schaffen..Auto schreef:Ga maar eens 400 contacten in je telefoon met de hand wijzigen, volgens mij ben jij dan ook blij ;-)huisman schreef:Wauw daar zat de mensheid al eeuwen op te wachten. Eureka (voor mij als digibeet is het niet voor te stellen dat iemand hier blij van wordt...maar van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.Auto schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!)
Mijn zakelijke outlook bestand van een andere laptop is op 1 of andere manier beschadigd. Gelukkig had ik het bestand nog op mijn telefoon en die kreeg ik netjes van mijn Iphone in Gmail. Dat ging automatisch zonder problemen (dat is toch super met een Iphone). Maar ja, nu had ik in Gmail mijn contacten. Vervolgens een export en import gedaan ............... drama resultaat. Toen heb ik al maanden gezocht naar een freeware sync programmaatje. En vandaag vond ik er een aantal, maar dat was drama. En de laatste dat werkte in 1x.boontje schreef:Goed dat ik dit weet; ik was juist van plan om misschien tòch een mobiele telefoon aan te schaffen..Auto schreef:Ga maar eens 400 contacten in je telefoon met de hand wijzigen, volgens mij ben jij dan ook blij ;-)huisman schreef:Wauw daar zat de mensheid al eeuwen op te wachten. Eureka (voor mij als digibeet is het niet voor te stellen dat iemand hier blij van wordt...maar van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.Auto schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!)
Dus nu is calender en contacten gesynchroniseerd met Gmail en met de Iphone.

- MarthaMartha
aaaaaaaaaaaaaaaahhh ... toch nóg iemand zonder mobieltje.... hou vol! doe ik ookboontje schreef:Goed dat ik dit weet; ik was juist van plan om misschien tòch een mobiele telefoon aan te schaffen..Auto schreef:Ga maar eens 400 contacten in je telefoon met de hand wijzigen, volgens mij ben jij dan ook blij ;-)huisman schreef:Wauw daar zat de mensheid al eeuwen op te wachten. Eureka (voor mij als digibeet is het niet voor te stellen dat iemand hier blij van wordt...maar van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.Auto schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk een programma die de contacten in outlook synchroniseert met Gmail. En de contacten met de Iphone!)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
@MM, hier in mijn omgeving ken ik er ook nog meer mensen zonder mobiel. En ik ben dat ding ook altijd kwijt. Mensen raken helemaal in paniek als ik m'n mob. niet mee heb genomen (vergeten).
Ik vergeet mijn mobiel 9 van de 10 x mee te nemen, dit tot frustratie van m'n dochters
Ik ( en mijn man ook) zou echt nog wel zonder mobiel kunnen, maar m'n kids vinden het prettiger als ik enigzins bereikbaar ben

Ik ( en mijn man ook) zou echt nog wel zonder mobiel kunnen, maar m'n kids vinden het prettiger als ik enigzins bereikbaar ben

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!