Sterkte meid. Ik hoop dat het een beetje mee mag vallen en dat je door die lieve man of vrouw ondersteund wordt om eventuele pijn op een juiste manier op te kunnen vangen. Want dat is toch altijd weer belangrijk hè. Nou, weet dat veel mensen aan je denken. Toch fijn dat we op deze manier zo met elkaar mee kunnen leven.helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Tandarts
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
verstandig!MarthaMartha schreef:mwah.... volgehouden tot 1 uur zo'n beetje, en best aardig wat gedaan. Maar toen was het op dus ben ik naar huis gegaan.henriët schreef:hoe ging het werk met je wattenbollenhoofdMarthaMartha schreef:Ik ben weer aan het werk...
oké, nog een beetje wattenbollenhoofd, maar het gaat vast weer lukken.
Om 11.00 uur de eerste afspraak, tot die tijd spreekuur, en zolang er niemand komt af en toe dus een blik op rf....?
geniet van je vrije dag vandaag! en groetjes aan onze vriendin

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ik heb nog steeds niet de moed om die beste man te bellenhelma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Tandarts
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zo m'n kleren maar eens aantrekken
en ff naar buiten ff naar de winkel hier achter boodschapjes doen
rustig was opvouwen
vanmiddag ff slapen
eten koken
en beetje rommelen en rustig aan doen
heel misschien nog ff op kleren jacht.
en ff naar buiten ff naar de winkel hier achter boodschapjes doen
rustig was opvouwen
vanmiddag ff slapen
eten koken
en beetje rommelen en rustig aan doen
heel misschien nog ff op kleren jacht.
Zoals gewoonlijk aan het werk.
Proberen de stapel achterstallig werk een beetje weg te werken.
Vanavond thuis de PC van mijn vader opnieuw inrichten.
Proberen de stapel achterstallig werk een beetje weg te werken.
Vanavond thuis de PC van mijn vader opnieuw inrichten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ander schreef:Sterkte meid. Ik hoop dat het een beetje mee mag vallen en dat je door die lieve man of vrouw ondersteund wordt om eventuele pijn op een juiste manier op te kunnen vangen. Want dat is toch altijd weer belangrijk hè. Nou, weet dat veel mensen aan je denken. Toch fijn dat we op deze manier zo met elkaar mee kunnen leven.helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Tandarts
Sjonge!!

nooit geweten dat jij zó empatisch bent

ik ben door de Man liefdevol opgevangen; hij heeft me deze keer nog gespaard en de afgebrokkelde kies(lees:krater) laten zitten. een ander plekje heeft hij wel behandeld; dat heb ik overleefd.
10 december gaat de Man de kies trekken

ik vertrouw erop dat je ook die dag aan me denkt en met me meeleeft

- MarthaMartha
Ander schreef:Sterkte meid. Ik hoop dat het een beetje mee mag vallen en dat je door die lieve man of vrouw ondersteund wordt om eventuele pijn op een juiste manier op te kunnen vangen. Want dat is toch altijd weer belangrijk hè. Nou, weet dat veel mensen aan je denken. Toch fijn dat we op deze manier zo met elkaar mee kunnen leven.helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Tandarts

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Vanmorgen bidkring, daarna boodschappen in centrum, vervolgens in huis geklust en geboend, vanmiddag even héérlijk geslapen, daarna in de tuin bezig geweest en in huis nog even aan de gang, dagelijkse boodschappen bij de supermarkt op de hoek, gekookt, gegeten, nu naar de ledenvergadering voor de zes-jaarlijkse stemming en daarna bijbellezing...... (nee... nog geen hoofdpijn
)

Wij nu ookMarthaMartha schreef:.., nu naar de ledenvergadering voor de zes-jaarlijkse stemming...

iiieeekss.MarthaMartha schreef:Vanmorgen bidkring, daarna boodschappen in centrum, vervolgens in huis geklust en geboend, vanmiddag even héérlijk geslapen, daarna in de tuin bezig geweest en in huis nog even aan de gang, dagelijkse boodschappen bij de supermarkt op de hoek, gekookt, gegeten, nu naar de ledenvergadering voor de zes-jaarlijkse stemming en daarna bijbellezing...... (nee... nog geen hoofdpijn)
jij hebt heerlijk geslapen vanmiddag............
nou ja..
ik gun t je!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag een makkelijke dag.
Tot half twee les gegeven (waarvan twee waarnemingsuren)
Thuisgekomen de badkamer schoongemaakt.
Mijn hulpjes kwamen tegen etenstijd, begonnen met de kamer, daarna eten (chinees) en toen de rest van de kamer schoongemaakt,
de keuken, bijkeuken, toilet. De buitenboel ook nog even gezeemd.
Mijn hulpjes kwamen tegen etenstijd, begonnen met de kamer, daarna eten (chinees) en toen de rest van de kamer schoongemaakt,
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
lekker joh, alles weer aan kant..albion schreef:vandaag een makkelijke dag.
Ik heb nog twee verdiepingen, dus ik kan er nog tegenaan + een strijk!henriët schreef:lekker joh, alles weer aan kant..albion schreef:vandaag een makkelijke dag.
Als ik onverwachts visite krijg, dan zit ik er keeeeurig bij!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Bij ons blijft alles hetzelfde.....Mister schreef:Wij nu ookMarthaMartha schreef:.., nu naar de ledenvergadering voor de zes-jaarlijkse stemming...
gedeelde verantwoordelijkheid tussen gemeente en kerkenraad.
66 stemmen voor 1 tegen, dus da's duidelijk.....