Nee, jij staat alleen in die van 6 euro, niet in die durejvdg schreef:Ariene schreef:Gian schreef:
Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.
Oooh, die wil ik!!!
Volgens mij komen er ook aardig wat forummers in voor![]()
![]()
![]()
Ikke ook?

Nee, jij staat alleen in die van 6 euro, niet in die durejvdg schreef:Ariene schreef:Gian schreef:
Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.
Oooh, die wil ik!!!
Volgens mij komen er ook aardig wat forummers in voor![]()
![]()
![]()
Ikke ook?
Jammer, moet ik nu maar annuleren?Hendrikus schreef:Nee, jij staat alleen in die van 6 euro, niet in die dure
oh ja..het gaat over een 'evangelisch babbelaartje'.....Ariene schreef:Oooh, die wil ik!!!Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
Volgens mij komen er ook aardig wat forummers in voor
Reken er maar op dat ik dit boekske zal gebruiken als mod.!!!!Ariene schreef:
Oooh, die wil ik!!!
als je dan de rol van Sijmen maar niet neemtjvdg schreef:Reken er maar op dat ik dit boekske zal gebruiken als mod.!!!!Ariene schreef:
Oooh, die wil ik!!!
Dat weet ik nog niet!helma schreef:als je dan de rol van Sijmen maar niet neemtjvdg schreef:Reken er maar op dat ik dit boekske zal gebruiken als mod.!!!!Ariene schreef:
Oooh, die wil ik!!!
jvdg, wat super dat je 'm hebt!jvdg schreef:Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
(€ 20 voor 186 blz., klopt dat een beetje?)
helma schreef:als je dan de rol van Sijmen maar niet neemtjvdg schreef:Reken er maar op dat ik dit boekske zal gebruiken als mod.!!!!Ariene schreef:
Oooh, die wil ik!!!
tje..fluitje schreef:Een bus motorolie voor mijn motortje.
helma schreef:kadootje van mijn dochter..omdat ik zo goed voor haar zorg.
Wie is de schrijver van Neveldijk? Ik wil dat boekske ookjvdg schreef:Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
(€ 20 voor 186 blz., klopt dat een beetje?)