Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Re: Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Dat weet ik niet..
Hij reageerde gewoon vanuit zijn denkkader.
Hij besefte niet wat hij zei..
Hij reageerde gewoon vanuit zijn denkkader.
Hij besefte niet wat hij zei..
-
De Rijssenaar
Ik weet niet wie DIA is, maar hopelijk gaat het wel goed met hem.. Hij zegt ook dat hij moet wachten op verpleging, dan zou ik het zondag moeten horen of gehoord hebben dat iemand in ziekenhuis is opgenomen. Maar dat is wel lastig om te achterhalen omdat er zoveel in ziekenhuis enz. liggen ..
Maar als het om een time out gaat, dan vind ik dat wel terecht want je mag niet iemand veroordelen… Je mag best wel wat van iemands opmerkingen enzo zeggen.. maar om op basis van zo’n mooie post van Vrouwke zo iemand te veroordelen kan echt niet..
Maar als het om een time out gaat, dan vind ik dat wel terecht want je mag niet iemand veroordelen… Je mag best wel wat van iemands opmerkingen enzo zeggen.. maar om op basis van zo’n mooie post van Vrouwke zo iemand te veroordelen kan echt niet..
Zondag heeft de dominee voorbede gedaan voor Dia. Hij is opgenomen in het ziekenhuis.
Ach..wat akelig.
Ik zag dat hij net wel hier op het forum was: Sterkte DIA..!
Dat klopt. Al weet ik niet wie Diana is. Ik ben vrijdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Was er wel even beroerd aan toe, ben met bijna 40 graden koorts naar Almelo gebracht.
Het bleek, een virusinfectie te zijn.
Gisteren mocht ik weer thuiskomen. En we kunnen zeggen: wat een wonder.
Ik geloof ook dat dit beleefd moet worden om dit te kunnen zeggen.
Want wat wordt het woordje wonder veel misbruikt.
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fijn om te horen hoe het afgelopen is en dat je weer thuis bent..!
- Maanenschijn
Beterschap en sterkte DIA!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik hoop dat je weer nieuwe kracht mag ontvangen.
Wat een schrik voor jou zeg.
Wat een schrik voor jou zeg.
Diana is je mede gemeentelid-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 13:41Dat klopt. Al weet ik niet wie Diana is. Ik ben vrijdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Was er wel even beroerd aan toe, ben met bijna 40 graden koorts naar Almelo gebracht.
Dat had ik al langer begrepen, maar als ik nu vraag of je Diana Baan, Diana van de Noort, Diana Lichtenberg, Diana Voortman, Diana Jansen, enz. enz. enz.diana schreef: ↑31 mar 2026, 15:11Diana is je mede gemeentelid-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 13:41Dat klopt. Al weet ik niet wie Diana is. Ik ben vrijdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Volgens mij, dat is mijn ervaring wel, kun je, als je echt eerlijk bent, niet anoniem blijven. Ik weet ook wel dat heel wat mensen hier mijn naam, bijnaam, adres enz. gewoon weten.
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
De Rijssenaar
Als ik wat beter had opgelet dan wist ik misschien nu wie jij was-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 15:18Dat had ik al langer begrepen, maar als ik nu vraag of je Diana Baan, Diana van de Noort, Diana Lichtenberg, Diana Voortman, Diana Jansen, enz. enz. enz.diana schreef: ↑31 mar 2026, 15:11Diana is je mede gemeentelid-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 13:41Dat klopt. Al weet ik niet wie Diana is. Ik ben vrijdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Want wat wordt het woordje wonder veel misbruikt.bent, dan zal je niet behoeven te antwoorden. Dat houdt wel ik dat ik desondanks niet weet wie je echt bent, evenals ik niet weet wie De Rijssenaar is.
Volgens mij, dat is mijn ervaring wel, kun je, als je echt eerlijk bent, niet anoniem blijven. Ik weet ook wel dat heel wat mensen hier mijn naam, bijnaam, adres enz. gewoon weten.
Snel speuren in kerkbode of ik daar misschien iets zie staan.
Misschien zit ik wel naast Diana elke zondag.. Wie weet
Ik deel graag nog mee in de rollen snoep die door de bank gaan, dus het blijft mooi geheim wie ik ben.
In ieder geval heel veel sterkte toegewenst! Beterschap ook!
Beterschap DIA!
Sterkte Dia
ik hoop dat je psalm 33:10 / 1773 mag ervaren
ik hoop dat je psalm 33:10 / 1773 mag ervaren
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille