nee, het sarcasme is me niet ontgaan, maar het voorstel is zo goed, ondanks dat, dat ik natuurlijk hoop dat je het alsnog gaat doen.memento schreef:Volgens mij is sommigen ontgaan dat ik die post niet letterlijk maar sarcastisch bedoeld heb...Mariavt schreef:Nou memento, je ziet dat er veel vóór stemmen dus ik wacht met spanning af...MarthaMartha schreef:Ik ben vóór!!!!!!!!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe voer ik een discussie
* Hoe ga ik om met kritiek
* Hoe stop ik met klagen
Hoe is je stemming op dit moment?
- MarthaMartha
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
mmmm Ik vind het lesaanbod te karig.memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Hoe kan ik 'sorry' zeggen
Hoe stel ik me nederig op
Hoe leer ik luisteren
Zou dat nog ingevoegd kunnen worden?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Pleonasme, vervangingsleer en de sabbat kwaad noemen, hoe kom je erop?Ander schreef: Hier schijnt de zon even!!
Geen Joodsche sabbat nog zo kwaad; de zon die schijnt, 't zij vroeg, 't zij laat.
Of denk ik weer te veel na?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Bloednerveus,,,verder gaat het wel. :
bobo

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Het klopt niet altijd.Mara schreef:O, ik ken dit spreekwoord zo: geen zaterdag zo kwaad, of de zon schijnt vroeg of laat.
En het klopt eigenlijk altijd !
Maar jij zegt dus het joods is
Boven de poolcirkel in ieder geval niet en in Nederland ook niet.
Verder gaat het goed?Mariavt schreef:Bloednerveus,,,verder gaat het wel. :bobo

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- JolandaOudshoorn
Lourens schreef:mmmm Ik vind het lesaanbod te karig.memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Hoe kan ik 'sorry' zeggen
Hoe stel ik me nederig op
Hoe leer ik luisteren
Zou dat nog ingevoegd kunnen worden?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja hoor, ik red me wel, maak me alleen een beetje zorgen om mijn zoon die vandaag een gesprek heeft op school, over een ander vak waar hij misschien in februari kan instromen. Hetgeen hij nu doet: ICT-beheerder het is een beetje te hoog gegrepen en dit eerste halfjaar redt hij het niet, dus moet hij kiezen tussen. óf dat vak overdoen of een ander vak kiezen.....Orchidee schreef:Verder gaat het goed?Mariavt schreef:Bloednerveus,,,verder gaat het wel. :bobo
![]()
![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
behoorlijk dubbel gevoel, pijn/verdriet maar ook blij en dankbaar.
Heel erg dankbaar.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tja... hoe voel je je nou als j naar de tandarts moet als je pijn hebt wanneer je eet?

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
- JolandaOudshoorn

Ik weet, mijn Verlosser leeft
@huisman: fijn! Dankt Hem in alles.
@ Ria: beroerd! Sterkte!
@Jolanda: brrr. wat enorm vervelend voor je man! Heel veel sterkte!!
@ Ria: beroerd! Sterkte!
@Jolanda: brrr. wat enorm vervelend voor je man! Heel veel sterkte!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....