Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
hoe je ontzettend heen en weer geslingerd kunt worden..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat je als vrienden een open oor hebt en tijd voor elkaar hebt!henriët schreef:hoe je ontzettend heen en weer geslingerd kunt worden..
(Deze zin werd getypt door Käthe.)
Laatst gewijzigd door Luther op 13 jul 2009, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
En indien ge de Liefde niet had........Luther schreef:Dat je als vrienden een open oor hebt en tijd voor elkaar hebt!henriët schreef:hoe je ontzettend heen en weer geslingerd kunt worden..
Aan de chef van mijn man die op staande voet is ontslagen.... Is niet leuk
.Hij had zo'n goeie band (op werk gebied) met z'n chef.

Zaterdagavond...Ik ga nooit weer zonder m'n vriend op stap
Nog geen 4 minuten binnen en een ex van me hangt om m'n nek: 'Hey lekker dingg!!' en als ie even later langs liep liet ie éven z'n handen langs me heen glijden...
Jakkie..Blij dat ie gauw in gesprek raakte met een andere meid...

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
war kén ik dat toch van..............................???henriët schreef:hoe je ontzettend heen en weer geslingerd kunt worden..
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Je bent wel populair!*girly* schreef:Zaterdagavond...Ik ga nooit weer zonder m'n vriend op stapNog geen 4 minuten binnen en een ex van me hangt om m'n nek: 'Hey lekker dingg!!' en als ie even later langs liep liet ie éven z'n handen langs me heen glijden...
![]()
Nou op die manier liever nietGijs83 schreef:Je bent wel populair!*girly* schreef:Zaterdagavond...Ik ga nooit weer zonder m'n vriend op stapNog geen 4 minuten binnen en een ex van me hangt om m'n nek: 'Hey lekker dingg!!' en als ie even later langs liep liet ie éven z'n handen langs me heen glijden...
![]()

*fietfieuw**girly* schreef:Nou op die manier liever nietGijs83 schreef:Je bent wel populair!*girly* schreef:Zaterdagavond...Ik ga nooit weer zonder m'n vriend op stapNog geen 4 minuten binnen en een ex van me hangt om m'n nek: 'Hey lekker dingg!!' en als ie even later langs liep liet ie éven z'n handen langs me heen glijden...
![]()

Droelie schreef:*fietfieuw**girly* schreef:Nou op die manier liever nietGijs83 schreef:Je bent wel populair!*girly* schreef:Zaterdagavond...Ik ga nooit weer zonder m'n vriend op stapNog geen 4 minuten binnen en een ex van me hangt om m'n nek: 'Hey lekker dingg!!' en als ie even later langs liep liet ie éven z'n handen langs me heen glijden...
![]()

Help.. Wouter.. ze vind me niet meer lief..*girly* schreef:Droelie schreef:*fietfieuw**girly* schreef:Nou op die manier liever nietGijs83 schreef:
Je bent wel populair!![]()
![]()

Nooit gevonden ook, als je zo doetDroelie schreef:Help.. Wouter.. ze vind me niet meer lief..*girly* schreef:Droelie schreef:*fietfieuw**girly* schreef: Nou op die manier liever niet![]()
![]()

Totdat je in de penarie zit.. dan is Droelie opeens o zo poesje lief... 

Droelie schreef:Totdat je in de penarie zit.. dan is Droelie opeens o zo poesje lief...
Duh, daar ben je ook voor aangenomen
Ehhh om on-topic te zijn: Ik denk op 't moment aan Droelie

- MarthaMartha
aan een forummer die héééééééééééééééél moe is.............. 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!