Helma,helma schreef:logeeradres voor mijn dochter![]()
zomaar 'uit de lucht vallen' ....
ik vind het fijn maar zelf moet ze nog wel aan het idee wennen
Fijn van dat logeeradres!
ook deze dingen getuigen van een liefdevolle zorg van onze Schepper!
Helma,helma schreef:logeeradres voor mijn dochter![]()
Ariene schreef:Helma,helma schreef:logeeradres voor mijn dochter![]()
Fijn van dat logeeradres!
ook deze dingen getuigen van een liefdevolle zorg van onze Schepper!
Wat leuk joh!Lassie schreef:een heel mooi boeketje bloemen van m'n werk omdat ik ziek ben (om m'n sterkte toe te wensen).
judith schreef:Wat leuk joh!Lassie schreef:een heel mooi boeketje bloemen van m'n werk omdat ik ziek ben (om m'n sterkte toe te wensen).
Heb je nog steeds er veel last?
Fijn dat het rustig aan de goede kant op gaat meid, hopelijk nu de rest ook nog! Beterschap!Lassie schreef:sinds ik maandag bij de dokter geweest ben en nieuwe oordruppels gekregen heb gaat het wel beter (de pijn wordt minder). Alleen ben ik nog erg moe door de penecelinekuur en slecht slapen. Maar morgen ga ik weer aan het werk. Ik ben benieuwd.
Gerlukkig dat het de goede kant op gaat! Sterkte ennnuh........BETERSCHAP!Wilma van den Berg schreef:Fijn dat het rustig aan de goede kant op gaat meid, hopelijk nu de rest ook nog! Beterschap!Lassie schreef:sinds ik maandag bij de dokter geweest ben en nieuwe oordruppels gekregen heb gaat het wel beter (de pijn wordt minder). Alleen ben ik nog erg moe door de penecelinekuur en slecht slapen. Maar morgen ga ik weer aan het werk. Ik ben benieuwd.
Ook te Neveldijk is de belangstelling in het beroepingswerk bij allen die tot de jaren des onderscheids gekomen waren, zeer groot geweest.
(...) Ze gisten en visten, hoopten en vreesden, laakten en prezen... totdat, nog onverwacht, de krant onder het Kerknieuws als tweetal te Neveldijk vermeldde: Dr. R Ruimstra, proponent, en H. Zuchter Ozn. te Nauwersluis.
Wat stond dat toch van je eigen dorp aardig in zo'n krant, en dat ze nu met zo'n tweetal het hele land doorgingen.
Er waren Neveldijkers die het wel tienmaal overlazen.
"Pas op, vrouw, dat je die krant niet wegdoet", bevalen sommigen.
De vrouw van de koster moet er zelfs nog hooggaande woorden met haar man om gehad hebben, want, toen dit gebod tot haar kwam, had zij de krant al gebruikt om de koekepan uit te vegen.
die namen alleen al....Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats. Heb al wat stukjes gelezen, zal het binnenkort helemaal lezen. Sommige humor uit het boek ligt me wel, geloof ik.
Ook te Neveldijk is de belangstelling in het beroepingswerk bij allen die tot de jaren des onderscheids gekomen waren, zeer groot geweest.
(...) Ze gisten en visten, hoopten en vreesden, laakten en prezen... totdat, nog onverwacht, de krant onder het Kerknieuws als tweetal te Neveldijk vermeldde: Dr. R Ruimstra, proponent, en H. Zuchter Ozn. te Nauwersluis.
Wat stond dat toch van je eigen dorp aardig in zo'n krant, en dat ze nu met zo'n tweetal het hele land doorgingen.
Er waren Neveldijkers die het wel tienmaal overlazen.
"Pas op, vrouw, dat je die krant niet wegdoet", bevalen sommigen.
De vrouw van de koster moet er zelfs nog hooggaande woorden met haar man om gehad hebben, want, toen dit gebod tot haar kwam, had zij de krant al gebruikt om de koekepan uit te vegen.
Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.jvdg schreef:Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
(€ 20 voor 186 blz., klopt dat een beetje?)
Oeff...., niet gekeken......Gian schreef:Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.jvdg schreef:Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
Gian schreef:Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.jvdg schreef:Met diezelfde motivatie heb ik ook dat boekske zojuist besteld.Jongere schreef:Omdat er hier op Refoforum zoveel over werd gesproken, heb ik Neveldijk maar eens gekocht via Marktplaats.
Ariene schreef:Gian schreef:
Op marktplaats staat er nog 1 voor 6 euro.
Oooh, die wil ik!!!
Volgens mij komen er ook aardig wat forummers in voor