Begrijp precies wat je bedoeld en waarover het gaat. Helma, Hij is de almachtige en houdt Zich aan Zijn Woord en gaat door met Zijn werk. Mensen kunnen ons verlaten en oordelen maar Hij is de Getrouwe en zal zorgen in alle omstandigheden, degene die het van Hem alleen verwachten. Geve de Heere ons allen wat we nodig hebben!helma schreef:...ik soms helemaal stapel wordt van 'verschillen'![]()
de een poot dit artikel hier, de ander zegt dat daar; een derde heeft eenzelfde artikel als 1 maar minder op personen gespeeld door wat stukken weg te laten maar wel gaat het over dezelfde organisatie; een vierde waarschuwt me persoonlijk enz enz
maar iedereen baseert zich op Gods Woord en ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Wie zal ons het goede doen zien???
Hoe ga je nu met zoiets om?
Wist je dat ...[7]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat ...[7]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ik helemaal geniet met hyves
ik nu dus echt een nieuwe planning ga maken, om mn leven in te delen
ik het gebruik van de pc hierin ook op ga nemen
ik alleen nog even zit te bedenken hoeveel tijd ik daar aan wil geven

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
rf en hyves hebben mijn leven ook een nieuwe impuls gegeven. Alleen het kost wel tijd om het allemaal bij te houden! Keuzes maken is soms moeilijk...henriët schreef:ik helemaal geniet met hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GIJS aan je werk nu jongen!!!!!!Gijs83 schreef:rf en hyves hebben mijn leven ook een nieuwe impuls gegeven. Alleen het kost wel tijd om het allemaal bij te houden! Keuzes maken is soms moeilijk...henriët schreef:ik helemaal geniet met hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik zou daar ruim de tijd voor inplannen: het is heel nuttig besteed en de investering dubbel waard.henriët schreef:ik helemaal geniet met hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ervaring??Tiberius schreef:Ik zou daar ruim de tijd voor inplannen: het is heel nuttig besteed en de investering dubbel waard.henriët schreef:ik helemaal geniet met hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Laten we nederig als een kind de Schriften onderzoeken.helma schreef:...ik soms helemaal stapel wordt van 'verschillen'![]()
de een poot dit artikel hier, de ander zegt dat daar; een derde heeft eenzelfde artikel als 1 maar minder op personen gespeeld door wat stukken weg te laten maar wel gaat het over dezelfde organisatie; een vierde waarschuwt me persoonlijk enz enz
maar iedereen baseert zich op Gods Woord en ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Dat is voor mij de enige manier om met zo iets om te gaan.
Raak je in de war van anderen? Hij is je Leraar. Hij zal je de weg wijzen.
De Joden uit Berea waren edeler, dan die uit Thessalonica omdat ze aan Schriftonderzoek deden. Het werkt voor mijzelf bevrijdend om me los te koppelen van mensen. Ik hoef niet aan alles geloof te hechten. Nee, ik mag mijn Bijbel pakken, ik mag Schrift met Schrift vergelijken, ik mag nagaan of gevolgtrekkingen juist zijn en smeken om open ogen, door het werk van de heilige Geest.
Het is verrassend hoe de Heere dan leidt.
(dat merk ik zelf; dingen worden weer helder en gaan opnieuw leven door Schriftonderzoek.)
Nee hoor: ik kon geen emoticon vinden voor "ironisch".henriët schreef:ervaring??Tiberius schreef:Ik zou daar ruim de tijd voor inplannen: het is heel nuttig besteed en de investering dubbel waard.henriët schreef:ik helemaal geniet met hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spreken is zilver, zwijgen is goud, in t kader van dit spreekwoord zal ik niets antwoorden 

Dat ik zo ontzettend verwonderd ben, dat de Heere steeds weer mijn Helper wil zijn.
Dat Hij er is in mijn moeilijke periodes van pijn en bestrijding.
Ik ben Hem zo dankbaar.
Dat Hij er is in mijn moeilijke periodes van pijn en bestrijding.
Ik ben Hem zo dankbaar.
judith schreef:..dat ik me nie goed voel....
ach juudje toch denk dan maar aan.......

dan gaat het wel wer over!!!!!!!!
[size=85]en niet kwaad worde op mij he

melissa schreef:judith schreef:..dat ik me nie goed voel....
ach juudje toch denk dan maar aan................
..........
.....
![]()
dan gaat het wel wer over!!!!!!!!
[size=85]en niet kwaad worde op mij he[/size]

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik snap je probleem, maar kan het niet voor je oplossen.helma schreef:...ik soms helemaal stapel wordt van 'verschillen'![]()
Het behoort tot de onvolmaaktheden van dit ondermaanse....
Laatst gewijzigd door Afgewezen op 28 mei 2008, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
...Dat ik blij ben met zo veel goeie vrienden, die me altijd weer helpen als het niet goed gaat!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.