:shock: :oedele strijdster schreef:... Ik me afvraag wat vissenarmpjes zijn... :roll:Daphne schreef:... Mijn goudvisje een luchtbel in zijn (*of haar) armpjes heeft...
... ik me afvraag of de vis van Daphne, op zijn handjes door de viskom banjert?
... ik benieuwd ben hoe het zou zijn als deze vis ook nog eens met mes en vork zou gaan eten?
... Ik nu het liefst om het hoekje zou willen kijken om dit bijzondere visje te aanschouwen...
Wist je dat ...[6]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
edele strijdster
henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
Grootst aantal gebruikers online was 570 op Di Jun 26, 2007 10:23 pm
bij mijn weten heb ik nog nooit zoveel onliners gezien, 'was er toen iets?'
Dat zelfde vraag ik me ook al af sinds 27 juni... :
Ik weet het niet wat er toen was...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
edele strijdster schreef:... Ik me afvraag wat vissenarmpjes zijn... :roll:Daphne schreef:... Mijn goudvisje een luchtbel in zijn (*of haar) armpjes heeft...
... ik benieuwd ben hoe het zou zijn als deze vis ook nog eens met mes en vork zou gaan eten?
... Ik nu het liefst om het hoekje zou willen kijken om dit bijzondere visje te aanschouwen...
volgens mij hebben de Guppies van Ma Vis ook armpjes.....
-
edele strijdster
Toen ik er gisteren was in iedergeval nog wel gelukkig! :mrgreen:helma schreef:edele strijdster schreef:... Ik me afvraag wat vissenarmpjes zijn... :roll:Daphne schreef:... Mijn goudvisje een luchtbel in zijn (*of haar) armpjes heeft...
volgens mij hebben de Guppies van Ma Vis ook armpjes.....
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
misschien een advertentie ergens in ofzo..?!edele strijdster schreef:henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
bij mijn weten heb ik nog nooit zoveel onliners gezien, 'was er toen iets?':
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:misschien een advertentie ergens in ofzo..?!edele strijdster schreef:henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
het ging in ieder geval over de "Doe de Volkskrant PABO-rekentoets" herinner ik me :mrgreen:
maar of dát nou zo interessant was?
ik had in die tijd her en der op verschillende pro-sites wat werving voor RF geplaatst......zo'n 12 verschillende sites........... :mrgreen:helma schreef:henriët schreef:misschien een advertentie ergens in ofzo..?!edele strijdster schreef:henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
het ging in ieder geval over de "Doe de Volkskrant PABO-rekentoets" herinner ik me :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
tja dat verklaart misschien een heleboelhelma schreef:henriët schreef:misschien een advertentie ergens in ofzo..?!edele strijdster schreef:henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
waren er toen geen GG-kandidaten die een beroep aannamen? :idea:henriët schreef:misschien een advertentie ergens in ofzo..?!edele strijdster schreef:henriët schreef:... ik me hierover altijd weer verbaas...
Ik zag dat jullie een hele wei vol hebben staan, witte en paarse krokusjes. Was erg leuk om te zien. Ik heb het boekje opgehaald, maar ik ben er nog niet aan begonnen en dat zal nog wel even durenMarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
toen ik V'daal uitreed, kwam ik langs gras vol met krokusjes (paarse en witte), die stonden vlakbij een stoplicht. Ik moest linksaf en bij het volgende stoplicht ging ik rechtsaf richting lunteren.MarthaMartha schreef:albion schreef:MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha