Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
Prachtig!Hendrikus schreef: je hoeft er soms maar een paar minuutjes voor te fietsen...
En daarmee bedoel ik niet dat gefiets.
Wow. Schitterend! Creatief met die schaduw. Alleen jammer dat 1 Kor 13 helemaal rechts zit in deze Bijbeljakobmarin schreef:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- jakobmarin
Voor de duidelijkheid, ik heb deze foto niet zelf gemaakt, maar kwam die tegen op Internet. Zowel kunstzinnig als symbolisch vond ik hem prachtig: Een ring, beschenen door het licht (Licht?), een hart als schaduw, en dat op 1kor13.Marnix schreef:Wow. Schitterend! Creatief met die schaduw. Alleen jammer dat 1 Kor 13 helemaal rechts zit in deze Bijbel
Nu zoeken we er nog een op de (herziene) Statenvertaling

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Deze foto stond op de voorkant van een JBGG-uitgave over liefde en seksualiteit.jakobmarin schreef:Voor de duidelijkheid, ik heb deze foto niet zelf gemaakt, maar kwam die tegen op Internet.Marnix schreef:Wow. Schitterend! Creatief met die schaduw. Alleen jammer dat 1 Kor 13 helemaal rechts zit in deze Bijbel
Dat vermoedde ik al. Maar dat maakt de foto niet minder mooijakobmarin schreef:Voor de duidelijkheid, ik heb deze foto niet zelf gemaakt, maar kwam die tegen op Internet. Zowel kunstzinnig als symbolisch vond ik hem prachtig: Een ring, beschenen door het licht (Licht?), een hart als schaduw, en dat op 1kor13.Marnix schreef:Wow. Schitterend! Creatief met die schaduw. Alleen jammer dat 1 Kor 13 helemaal rechts zit in deze Bijbel

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
De ring van mijn man kon niet geleverd worden, moest speciaal gemaakt worden.*girly* schreef:
Wat mij als eerste opvalt is 't verschil in ringen...M'n vriend en ik bedachten laatst dat 't, als wij gaan trouwen, wel 's verwarrend kan zijn...We hebben precies dezelfde maat van ringen!Ik heb vrij dikke vingers, en hij vrij dunne, dus tja...!
Maar goed, verder superrrmooie foto's allemaal!!
Ik noem het maar een wagenwiel....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Die gele is Digitalis is geen Digitalis purpurea..
Misschien een Digitalis ferruginea?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
geen idee, er stond geen bordje bij-DIA- schreef:Die gele is Digitalis is geen Digitalis purpurea..

~~Soli Deo Gloria~~
Die kun je laten maken. Moet je een fotograaf zoeken die bedreven is in productfotografie en die beschikt over een studio met spots. Die maakt dat wel voor je. Kost alleen een paar cent...jakobmarin schreef:Voor de duidelijkheid, ik heb deze foto niet zelf gemaakt, maar kwam die tegen op Internet. Zowel kunstzinnig als symbolisch vond ik hem prachtig: Een ring, beschenen door het licht (Licht?), een hart als schaduw, en dat op 1kor13.Marnix schreef:Wow. Schitterend! Creatief met die schaduw. Alleen jammer dat 1 Kor 13 helemaal rechts zit in deze Bijbel
~~Soli Deo Gloria~~
Niet om de kwaliteit, maar om wat er op staat:
Apeldoorn-Noord na 110 mm regenval...
http://www.destentor.nl/regio/5205065/L ... ldoorn.ece
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Heftig hoor! Heb je 't zelf nog een beetje droog kunnen houden?Unionist schreef:Niet om de kwaliteit, maar om wat er op staat:
~~Soli Deo Gloria~~