Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
het forum niet meer dichtgaat op zaterdagavond 0:00 uur?
of komt dat nog?
of komt dat nog?
-
Wist je dat de Wintertijd vannacht ingaat, en daarmee de klok weer een uur achteruit gezet moet worden?Jo-Ann schreef:het forum niet meer dichtgaat op zaterdagavond 0:00 uur?
of komt dat nog?

nou het is al 12 uur geweest...
Het forum nog steeds niet dicht is?
- JolandaOudshoorn
MariaW schreef:Het forum nog steeds niet dicht is?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:MariaW schreef:Het forum nog steeds niet dicht is?
Wereldnieuws..MariaW schreef:JolandaOudshoorn schreef:MariaW schreef:Het forum nog steeds niet dicht is?
Nieuw beleid?Droelie schreef:Wereldnieuws..MariaW schreef:JolandaOudshoorn schreef:MariaW schreef:Het forum nog steeds niet dicht is?
Nee, vermoedelijk door de nieuwe software die donderdag geïnstalleerd is en waarbij waarschijnlijk het script nog niet toepast is voor de zondag van 00.00 tot 23.59 uur.wim schreef:
Nieuw beleid?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wie weet hoe ik woorden - die ik toegevoegd heb bij 'toevoegen aan woordenlijst' - van de 'Word' spellingscontrole weer uit die lijst kan halen? Er staat namelijk een woord in wat ik regelmatig fout typ, en op de één of andere manier toegevoegd heb.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
-
1. In het menu Extra klikt u op Opties en vervolgens op het tabblad Spelling en grammatica.Gian schreef:Wie weet hoe ik woorden - die ik toegevoegd heb bij 'toevoegen aan woordenlijst' - van de 'Word' spellingscontrole weer uit die lijst kan halen? Er staat namelijk een woord in wat ik regelmatig fout typ, en op de één of andere manier toegevoegd heb.
2. Klik op Aangepaste woordenlijsten.
3. Selecteer de woordenlijst die u wilt bewerken. Zorg ervoor dat u het selectievakje van de woordenlijst niet uitschakelt.
4. Klik op Wijzigen.
5. Voer een van de volgende procedures uit:
- Als u een woord wilt toevoegen, typt u het in het vak Woord en klikt u vervolgens op Toevoegen.
- Als u een woord wilt verwijderen, selecteert u het woord in het vak Woordenlijst en klik u vervolgens op Verwijderen.
- Als u een woord wilt bewerken, verwijdert u het woord en voegt u het opnieuw toe met de gewenste spelling.
...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen.....
...........de eerste de reguliere griepprik is, en de 2 daaropvolgende tegen de mexicaanse griep zijn..........
...........ik in de allerhoogste risicogroep val..........en griep voor mij fataal is.........
...........ik me er eigenlijk weinig zorgen over maak..........mogelijk onterecht, maar toch blijft het voor mij een "ver van m'n bed"-gebeuren...........
...........ik op m'n 20ste voor de eerste én laatste keer griep heb gehad (na een anti-griepprik!!).......nu dus alweer 41 jaar geleden............
...........de eerste de reguliere griepprik is, en de 2 daaropvolgende tegen de mexicaanse griep zijn..........
...........ik in de allerhoogste risicogroep val..........en griep voor mij fataal is.........
...........ik me er eigenlijk weinig zorgen over maak..........mogelijk onterecht, maar toch blijft het voor mij een "ver van m'n bed"-gebeuren...........
...........ik op m'n 20ste voor de eerste én laatste keer griep heb gehad (na een anti-griepprik!!).......nu dus alweer 41 jaar geleden............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vorig jaar op 24 maart had je voor het eerst sinds 40 jaar griep.Rens schreef:...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen.....
Mogelijk verdring je al je griepgevallen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
het was, uiteindelijk, meer "grieperigheid"refo schreef:Vorig jaar op 24 maart had je voor het eerst sinds 40 jaar griep.Rens schreef:...........ik op 3 achtereenvolgende woensdagen griepprikken moet halen.....
Mogelijk verdring je al je griepgevallen?
Moderatorbericht:
... dat refo maar blijft posten.
... hij echter steeds op 9999 postings blijft staan.
... hij kennelijk oude postings aan het wissen is.
... hij echter steeds op 9999 postings blijft staan.
... hij kennelijk oude postings aan het wissen is.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)