Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe voer ik een discussie
* Hoe ga ik om met kritiek
* Hoe stop ik met klagen
* Hoe stop ik met klagen
Wie of wat houdt je tegen?memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen

Hoe kom je op het ideememento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Ander, Maria en O.S.oesterschelpje schreef:Dan kan ik je een hand geven, ik heb schijnbaar ook alles tegen...Ander schreef: Ach meid, als ik me aan moest trekken wat hier op het forum gezegd wordt: dan heb ik de verkeerde internetaansluiting, zit ik in de verkeerde kerk en lees ik de verkeerde Bijbelvertaling. Doe ik maar niet dus..
Probeer er doorheen te zien.![]()
De zon schijnt voor iedereen (alleen vandaag niet)

Ik denk dat ik maar een poosje ga zitten lezen.......

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hier schijnt de zon even!!Mara schreef:Ander, Maria en O.S.oesterschelpje schreef:Dan kan ik je een hand geven, ik heb schijnbaar ook alles tegen...Ander schreef:Ach meid, als ik me aan moest trekken wat hier op het forum gezegd wordt: dan heb ik de verkeerde internetaansluiting, zit ik in de verkeerde kerk en lees ik de verkeerde Bijbelvertaling. Doe ik maar niet dus.Mariavt schreef:Geschrokken, prakkizerend en mismoedig, doordat ik me behoorlijk aangeslagen voel doordat er forummers zijn die het lezen van bijbelse romans veroordelen. Toen ik dat boek op de site zette was het nooit de bedoeling om er zo'n discussie van te maken..
Probeer er doorheen te zien.![]()
De zon schijnt voor iedereen (alleen vandaag niet)
Geen Joodsche sabbat nog zo kwaad; de zon die schijnt, 't zij vroeg, 't zij laat.
O, ik ken dit spreekwoord zo: geen zaterdag zo kwaad, of de zon schijnt vroeg of laat.
En het klopt eigenlijk altijd !
Maar jij zegt dus het joods is
En het klopt eigenlijk altijd !
Maar jij zegt dus het joods is

- oesterschelpje
Open een topic!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Wat de een bijv. ziet als klagen, hoeft voor de ander alleen maar een mededeling te zijn!
Misschien verhelderd dat een heleboel dingen.
Ik stem voor. Begin je met de eerste?memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- oesterschelpje
Mee eens!vlinder schreef:Ik stem voor. Begin je met de eerste?memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen

Kunnen we dan een diploma halen 

Mag ik ook mee doen? 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
- MarthaMartha
Ik ben vóór!!!!!!!!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nou memento, je ziet dat er veel vóór stemmen dus ik wacht met spanning af...MarthaMartha schreef:Ik ben vóór!!!!!!!!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
Volgens mij is sommigen ontgaan dat ik die post niet letterlijk maar sarcastisch bedoeld heb...Mariavt schreef:Nou memento, je ziet dat er veel vóór stemmen dus ik wacht met spanning af...MarthaMartha schreef:Ik ben vóór!!!!!!!!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen
- oesterschelpje
Dan wordt er uit jouw sarcasme toch iets positiefs gehaald waar blijkbaar behoefte aan is!memento schreef:Volgens mij is sommigen ontgaan dat ik die post niet letterlijk maar sarcastisch bedoeld heb...Mariavt schreef:Nou memento, je ziet dat er veel vóór stemmen dus ik wacht met spanning af...MarthaMartha schreef:Ik ben vóór!!!!!!!!memento schreef:Mijn stemming is, dat ik flink zin heb om een cursusserie hier te plaatsen, met interssante onderwerpen als:
* Hoe stop ik met klagen