Gelukkig maar, het is anders toch "sund"Lassie schreef:gelukkig gebeurde dit op een van de slaapkamers die nog niet is aangepakt....Orchidee schreef:Lassie schreef:een afdruk van een strijkbout in de vloerbedekking.![]()
![]()

Gelukkig maar, het is anders toch "sund"Lassie schreef:gelukkig gebeurde dit op een van de slaapkamers die nog niet is aangepakt....Orchidee schreef:Lassie schreef:een afdruk van een strijkbout in de vloerbedekking.![]()
![]()
Heb ik alMarnix schreef:vlinder schreef:Heb sinds 2 maanden lenzen. Inzetten was even oefenen. Nu gaat het meestal goed, maar erg vervelend als er een vuiltje onder je lens zit.
Verder wel een heerlijk vrij uitzicht en als ze goed zitten voel je er helemaal niets van.
Wel heb ik nu wat droge ogen. Op mijn werk vandaag in de vergaderruimte met airco gezeten en nu zijn mijn ogen wel droog.
Verder draag ik ze wel vreselijk lang (soms 19 uur tot 20 uur per dag) en dan merk ik ook dat ik droge ogen heb.
Maar over het algemeen bevallen lenzen me prima. Gister een dagje mijn bil op, zegt een oud dametje van 92: zuster zonder bril bent u wel mooier....haha![]()
19-20 uur is inderdaad wel vrij lang, je zou evt. kunnen kijken naar net iets duurdere lenzen die veel meer zuurstof doorlaten, dat scheelt dan wel een hoop. En ja, ik vind ook het prettige dat je niet ergens tegenaan kijkt. Je kijkt voor je gevoel niet ergens door heen ofzo.
ai, zo staan er hier nog wel vier reservecomputers. Ik ga binnenkort maar eens een heel grote USB-stick kopen en die dingen leeghalen. Dan kunnen ze eindelijk de deur uit, want als je ze vier jaar lang niet nodig gehad hebt, is de kans klein dat het nu nog wel gaat gebeuren.Mara schreef:Een "reserve" computer, van de zolder gehaald. De andere crashte![]()
![]()
In deze tijd van onthaasting, komt hij prima van pas
Nee ik heb ook de comfort. Zitten bij mij ook prima. Die andere zijn helemaal niet te betalen...Marnix schreef:Ik kan niet zien welke je hebt, kom weer op de overzichtspagina... Maar je hebt de iWear XR Supreme neem ik aan?
(heb zelf de comfort, zit bij mij prima)
Ik een heel lekker biscuitjeIchtus schreef:SUPER GAVE kussentjes
Een lolly toch?Auto schreef:Ik een heel lekker biscuitjeIchtus schreef:SUPER GAVE kussentjes