en ik maar denken, hij heeft t zooo druk....
op zn werk...
dat is toch wel bij de beesten af zeg.............nee, ik heb het allang gezien: voor mij geen solcon, kliksafe of welk ánder filter dan ook, als je zelfs bij de meest onschuldige sites niet kunt komen...........ik heb én hou mijn tele2-account, want uit mezelf zal ik geen sites "met een luchtje of stank" opzoeken. ik zie met enige regelmaat de kreet in topics dat men foto's niet kan zien....weggefilterd....wát een onzin zeg. de mooiste foto's vanuit de natuur die weggefilterd worden............tssssssssssssss-DIA- schreef: Maar ook Google wordt bij mij gefilterd door Safe Search...
be quit...Rens schreef:dat is toch wel bij de beesten af zeg.............nee, ik heb het allang gezien: voor mij geen solcon, kliksafe of welk ánder filter dan ook, als je zelfs bij de meest onschuldige sites niet kunt komen...........ik heb én hou mijn tele2-account, want uit mezelf zal ik geen sites "met een luchtje of stank" opzoeken. ik zie met enige regelmaat de kreet in topics dat men foto's niet kan zien....weggefilterd....wát een onzin zeg. de mooiste foto's vanuit de natuur die weggefilterd worden............tssssssssssssss-DIA- schreef: Maar ook Google wordt bij mij gefilterd door Safe Search...
verstandig.Rens schreef:....ik maar eens een stuk ga rijden......effe de sfeer van Gods grootheid in de natuur in mij opnemen.......da's beter dan práten óver, zonder het even aan den lijve te ervaren......
henriët schreef:eigenlijk vind ik zoiets echt om te gillen.. hoe erg het dan ook is..
volgens mij ligt hier dan een taak voor de ouders...
waarom filter.. enz..? en waarom is het niet nodig om te omzeilen enzo...
van de week sprak ik overigens iemand die bekend is met pc enz.. en als je dan hoort hoe zelfs jonge kinderen ook benadert worden, ik meen dat er toch best grote onkunde is onder een groot deel van de ouders. ook idd wat albion zegt.. op mobieltjes enzo.
dit overdenkende vind ik het best wel moeilijk hoor.. opvoeden in deze tijd...
er schiet me een gebed te binnen...
,Ik leg de namen van mijn kinderen in Uw handen....'
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met mijn Kliksafe-pro eigenlijk weinig moeite heb. Het gebeurt mij niet vaak dat ik ergens niet bij kan. Heb in de praktijk er dus echt geen last van. Ik zou iedereen (zeker als je kinderen hebt) willen oproepen om er serieus over na te denken en even te vragen bij iemand die Kliksafe daadwerkelijk gebruikt.Rens schreef:dat is toch wel bij de beesten af zeg.............nee, ik heb het allang gezien: voor mij geen solcon, kliksafe of welk ánder filter dan ook, als je zelfs bij de meest onschuldige sites niet kunt komen...........ik heb én hou mijn tele2-account, want uit mezelf zal ik geen sites "met een luchtje of stank" opzoeken. ik zie met enige regelmaat de kreet in topics dat men foto's niet kan zien....weggefilterd....wát een onzin zeg. de mooiste foto's vanuit de natuur die weggefilterd worden............tssssssssssssss-DIA- schreef: Maar ook Google wordt bij mij gefilterd door Safe Search...
Kun je dat niet blokkeren met een strikt administratorbeleid op je PC?refo schreef:Onlangs een ouderavond bezocht op de Driestar. Over internet, mobieltjes. dvd's enzo.
Kliksafe kun je evengoed niet nemen.
Leraar had het volgende meegemaakt: op een gegeven moment ging het over een bepaalde knieblessure. Op youtube moest een filmpje staan waarop die blessure stond. De leraar realiseerde zich even niet dat YT er niet door kwam. O meneer, zei een leerling, ik mail u wel even een programmaatje. Dan kunt u kliksafe omzeilen. Gebruik ik thuis ook altijd.
Wat dacht je van http://www.audioserver.nl ??????? Die is er al heel lang hoor.....henriët schreef:Kerkdienstgemist.nl
AUDIOserver.nl lanceert een nieuwe website: Kerkdienstgemist.nl.
Beleef uw kerkdienst live mee via internet.
Welke nieuwe mogelijkheden biedt Kerkdienstgemist.nl?
Eenvoudig zoeken
met de zoekmachine
blader door provincies en plaatsen
blader per kerkgenootschap
blader door een lijst van live uitzendingen
Eenvoudig luisteren
via de ingebouwde media speler
optioneel via eigen media-speler
download de opname
Agenda per kerk van
komende uitzendingen
in het verleden gemaakte opnamen
Bewaren voor later (inloggen vereist)
kerkpagina
audio-opnamen
jajja...Rens schreef:Wat dacht je van http://www.audioserver.nl ??????? Die is er al heel lang hoor.....henriët schreef:Kerkdienstgemist.nl
AUDIOserver.nl lanceert een nieuwe website: Kerkdienstgemist.nl.
Beleef uw kerkdienst live mee via internet.
Welke nieuwe mogelijkheden biedt Kerkdienstgemist.nl?
Eenvoudig zoeken
met de zoekmachine
blader door provincies en plaatsen
blader per kerkgenootschap
blader door een lijst van live uitzendingen
Eenvoudig luisteren
via de ingebouwde media speler
optioneel via eigen media-speler
download de opname
Agenda per kerk van
komende uitzendingen
in het verleden gemaakte opnamen
Bewaren voor later (inloggen vereist)
kerkpagina
audio-opnamen
nou eh... als ik de kans krijg....-DIA- schreef: Dominee merkte zondag in zijn preek nog zo op: wil je op je sterfbed nog even achter internet gaan zitten... Wel eens wat om over na te denken in welk licht internet dan staat...
-DIA-
aardig despotisch.....Jean le Fontain schreef:Kun je dat niet blokkeren met een strikt administratorbeleid op je PC?refo schreef:Onlangs een ouderavond bezocht op de Driestar. Over internet, mobieltjes. dvd's enzo.
Kliksafe kun je evengoed niet nemen.
Leraar had het volgende meegemaakt: op een gegeven moment ging het over een bepaalde knieblessure. Op youtube moest een filmpje staan waarop die blessure stond. De leraar realiseerde zich even niet dat YT er niet door kwam. O meneer, zei een leerling, ik mail u wel even een programmaatje. Dan kunt u kliksafe omzeilen. Gebruik ik thuis ook altijd.