Dat je hyves niks vindt, dat kan, maar wat bedoel je met: ik pas daarvoor?jvdg schreef:Hyves lijkt me nix.
Ik pas daarvoor.
Vraag me niet waarom, maar ik heb er gewoon nix mee.......
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Gewoon: Ik doe niet meeChanna schreef:Dat je hyves niks vindt, dat kan, maar wat bedoel je met: ik pas daarvoor?jvdg schreef:Hyves lijkt me nix.
Ik pas daarvoor.
- Wilma van den Berg
MarthaMartha schreef:heb jij hyves ???????????????????????????????????????????????????helma schreef:Hyves![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Een gigantische stapel werk
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha schreef:heb jij hyves ???????????????????????????????????????????????????helma schreef:Hyves![]()

dank je, dit compliment heft de belediging van een andere forummer weer opalbion schreef:Een zekere HM (leuke foto op het strandhenriët schreef:een hyves vriendinhelma schreef:Hyves![]()
)

helma schreef:dank je, dit compliment heft de belediging van een andere forummer weer op

Jo-Ann schreef:helma schreef:dank je, dit compliment heft de belediging van een andere forummer weer op

tòch is het leuk hoor...!!!!jvdg schreef:Gewoon: Ik doe niet meeChanna schreef:Dat je hyves niks vindt, dat kan, maar wat bedoel je met: ik pas daarvoor?jvdg schreef:Hyves lijkt me nix.
Ik pas daarvoor.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heel mn raamkozijn staat vol met cadeautjes..
plantjes, kaarsjes in allerlei maten en soorten, douchecreme in vele varianten, handcrème, bodylotionk, burberry parfum, een dekbedovertrekset, een boekje van ds Philpot( wat mooi dat ouders hun kind ook zoiets laten geven), verwensetje van kneipp, chocoladetelegram( wat is dat leuk!!!) allerhande chocolaatjes, da bon, marskramerbon, theeblik, een kettingmok, twee cappucinomokken met inhoud( dus wie zin in heeft koffie:)) een cd en nog een cd met koormuziek, een cd met een preek over een mooie tekst,
en een staaaaaaaaaaapel kaarten.
Ik verbaas me echt over de gulheid van ouders, zij hebben mede dit rijtje gevuld, en natuurlijk ook Jetje en prinsje en jean, en niet te vergeten, de vrienden die me per post verrastte! waaronder ook forummers, heel hartelijk dank!
plantjes, kaarsjes in allerlei maten en soorten, douchecreme in vele varianten, handcrème, bodylotionk, burberry parfum, een dekbedovertrekset, een boekje van ds Philpot( wat mooi dat ouders hun kind ook zoiets laten geven), verwensetje van kneipp, chocoladetelegram( wat is dat leuk!!!) allerhande chocolaatjes, da bon, marskramerbon, theeblik, een kettingmok, twee cappucinomokken met inhoud( dus wie zin in heeft koffie:)) een cd en nog een cd met koormuziek, een cd met een preek over een mooie tekst,
en een staaaaaaaaaaapel kaarten.
Ik verbaas me echt over de gulheid van ouders, zij hebben mede dit rijtje gevuld, en natuurlijk ook Jetje en prinsje en jean, en niet te vergeten, de vrienden die me per post verrastte! waaronder ook forummers, heel hartelijk dank!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
glazen vaas, drijfkaarsjes, scharen (gisteren)
twee kikkerknuffels, 30 kaarten -om nog te versturen- en een stapel boeken, drie rookworsten (vandaag)
twee kikkerknuffels, 30 kaarten -om nog te versturen- en een stapel boeken, drie rookworsten (vandaag)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
je hoopt altijd nog dat er een van de kikkers in een prins verandert?MarthaMartha schreef: twee kikkerknuffels

- MarthaMartha
je hoopt altijd nog dat er een van de kikkers in een prins verandert?helma schreef:MarthaMartha schreef: twee kikkerknuffels
nog niet eens aan gedacht

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een heel bijzonder mooie zangavond, met een helder en mooi appèlwoord van dhr den Hertog
Hyves is voor (en wordt voornamelijk bevolkt door) pubers. En ik kan het weten, want ik ben sinds niet al te lange tijd ook een hyver.henriët schreef:tòch is het leuk hoor...!!!!jvdg schreef:Hyves lijkt me nix.
Ik pas daarvoor.