Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
puffpuff,
Wat ik allemaal doe?
hmmm, nie so veel....misschien wel wat..
Engels maken..
nu heb ik vrij!
Wat ik allemaal doe?
hmmm, nie so veel....misschien wel wat..
Engels maken..
nu heb ik vrij!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Uit school folders doen
en vanavond vroeg naar bed
ECHT 
en vanavond vroeg naar bed

My one and only goal;
His image in my soul.
vanochtend gewerkt van 9-12 vanmiddag van 1-4. En dan nog thuis aan de slag..... 

jij verveelt je dus niet!Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12 vanmiddag van 1-4. En dan nog thuis aan de slag.....
- MarthaMartha
gewoon werken vandaag, vanavond ledenvergadering en daarna een uur lopen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Nu nog de bedoeling om het volgende te gaan doen: Bijbelstudie, krant lezen en koffie drinken, post e.a. doornemen, etc.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Net thuis van vergadering. Nog even forummen en dan afsluiten, douchen, biertje en naar bed.
toegevoegd: o ja, de hond uitlaten
toegevoegd: o ja, de hond uitlaten
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
werken van 9-4 .....
- zusterelly
vandaag ben ik "vrij". Vanmiddag op kraamvisite. Leuk!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Optimaal genieten van mn vrije dagen! (*heb tot volgende week vrijdag vrij!!!
)

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nog anderhalf uur.............. dan lekker een vrije middag. Mooi om in de tuin te werken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
euhm je wilt toch niet zeggen dat je onder werktijd aan t forummen bent?fluitje schreef:Nog anderhalf uur.............. dan lekker een vrije middag. Mooi om in de tuin te werken.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ja, en mits binnen de perken is dat ook toegestaan.
Soms moet mijn brein even de andere kant op kijken om vervolgens weer de concentratie in te gaan.
En er staan hier 3 beeldschermen voor me waaronder een eigen internetscherm dus dat is gemakkelijk.
Soms moet mijn brein even de andere kant op kijken om vervolgens weer de concentratie in te gaan.
En er staan hier 3 beeldschermen voor me waaronder een eigen internetscherm dus dat is gemakkelijk.
Nou vanmiddag nog mijn postwijk doen en dan lekker 3 dagen vrij!!!
Morgen zul je mij hier niet zien want dan heb ik een personeelsuitje met het re-integratiebureau. We gaan naar Edda Huzid in Voorthuizen. Ik hoop dat het droog blijft...

Morgen zul je mij hier niet zien want dan heb ik een personeelsuitje met het re-integratiebureau. We gaan naar Edda Huzid in Voorthuizen. Ik hoop dat het droog blijft...
- JolandaOudshoorn
vanmiddag naar het zwembad, het oud-papier op de een of andere manier naar buiten zien te krijgen en studie!
Ik weet, mijn Verlosser leeft