Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
ik zeg verder niets...

ik zei gelijk tegen mn moeder...hééééééé ......... staat erinhelma schreef:ik zeg verder niets...![]()
dat meisje van dat smsje in de krant
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:ik zei gelijk tegen mn moeder...hééééééé ......... staat erinhelma schreef:ik zeg verder niets...![]()
dat meisje van dat smsje in de krant
En wanneer ga ik jou nu in t echt zien?
de foto en voor de zekerheid checkte ik ff je naammathilde schreef:hmprff schreef:ik zei gelijk tegen mn moeder...hééééééé ......... staat erinhelma schreef:ik zeg verder niets...![]()
dat meisje van dat smsje in de krantZag je t aan de naam of aan de foto???
En wanneer ga ik jou nu in t echt zien?
en mijn antwoord op vraag twee is:weet ik niet
moeten we gewoon is afspreken ofzo
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wat is mijn geliefde woonplaats Goes toch mooiJolandaOudshoorn schreef:Heel mooi!! Dordecht?artistiek schreef:En deze?
Absoluut
Helaas zal ik er nog maar heel sporadisch komen. 
Wat de glas-in-lood-ramen betreft, je verwacht dit niet snel in een kerk maar ik vind dit toch wel een indrukwekkend raam:

Wat de glas-in-lood-ramen betreft, je verwacht dit niet snel in een kerk maar ik vind dit toch wel een indrukwekkend raam:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
Echt hele gave foto's weer

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- jakobmarin
Alleen het parkeerbeleid is een ramp...Droelie schreef:Wat is mijn geliefde woonplaats Goes toch mooi
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Ben ik helemaal met je eens!!!jakobmarin schreef:Alleen het parkeerbeleid is een ramp...Droelie schreef:Wat is mijn geliefde woonplaats Goes toch mooi
- Wilma van den Berg
Droelie schreef:Ben ik helemaal met je eens!!!jakobmarin schreef:Alleen het parkeerbeleid is een ramp...Droelie schreef:Wat is mijn geliefde woonplaats Goes toch mooiIk hoop dat de nieuwe parkeergarage snel klaar is...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
De Peperbus?Hendrikus schreef:
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Kan niet missen hè?-DIA- schreef:De Peperbus?Hendrikus schreef:
~~Soli Deo Gloria~~