Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

Marnix

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]

Bericht door Marnix »

Precies. Zonder bril is meer "puur natuur" :)
Zita schreef:
Marnix schreef:Je moet er een beetje het hoofd voor hebben. Ik heb ook een bril moeten uitzoeken (puur als reserve, voor het geval je oogontsteking hebt ofzo) maar ik heb er weken over gedaan en uiteindelijk een goedkope gekocht die het minst lelijk stond.... in de wetenschap dat ik hem toch zelden zal dragen. Gistermiddag even opgehad maar brr, wat is dat wennen. Doe mij maar lenzen. Makkelijk, en je ziet er niets van :)
Als ik voor de klas weleens mijn bril afzet om 'm te poetsen, gillen de kinders meteen dat ik zo eng ben zonder bril. Ik hou 'm dus nog maar; het enige lastige is dat je altijd zulke dure zonnenbrillen moet kopen, en dat je in zonnenbrillentijd voortdurend van bril aan het wisselen bent. :modo
Vroeger had je van die klepjes die je over je bril heen kon zetten. Kost niets :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Marnix schreef:Precies. Zonder bril is meer "puur natuur" :)
Zita schreef:
Marnix schreef:Je moet er een beetje het hoofd voor hebben. Ik heb ook een bril moeten uitzoeken (puur als reserve, voor het geval je oogontsteking hebt ofzo) maar ik heb er weken over gedaan en uiteindelijk een goedkope gekocht die het minst lelijk stond.... in de wetenschap dat ik hem toch zelden zal dragen. Gistermiddag even opgehad maar brr, wat is dat wennen. Doe mij maar lenzen. Makkelijk, en je ziet er niets van :)
Als ik voor de klas weleens mijn bril afzet om 'm te poetsen, gillen de kinders meteen dat ik zo eng ben zonder bril. Ik hou 'm dus nog maar; het enige lastige is dat je altijd zulke dure zonnenbrillen moet kopen, en dat je in zonnenbrillentijd voortdurend van bril aan het wisselen bent. :modo
Vroeger had je van die klepjes die je over je bril heen kon zetten. Kost niets :)
Ja, vreeslijk. En je kon ze ook omhoog klappen. Dan zag je er helemaal afschrikwekkend uit. :oO
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zita schreef:
Marnix schreef:Precies. Zonder bril is meer "puur natuur" :)
Zita schreef:
Ja, vreeslijk. En je kon ze ook omhoog klappen. Dan zag je er helemaal afschrikwekkend uit. :oO
Of een bril die mee kleurt met de beschikbare hoeveelheid licht ;)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik heb sinds pas een bril, maar kan er ook nog niet erg aan wennen...maar heb er een zonnebril op sterkte bij, wel handig met autorijden.
Mijn dochter draagt vanaf haar 10e een bril maar sinds een jaar ( ze is nu 15), draagt ze ook meestal lenzen, en misschien ga ik dat ook nog wel een keer doen :)
Maar mijn omgeving vind m'n bril wel leuk staan bij mij...ze zeggen het natuurlijk niet, maar misschien zie ik er nu wel beter uit, dan zonder :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Heb sinds 2 maanden lenzen. Inzetten was even oefenen. Nu gaat het meestal goed, maar erg vervelend als er een vuiltje onder je lens zit.
Verder wel een heerlijk vrij uitzicht en als ze goed zitten voel je er helemaal niets van.
Wel heb ik nu wat droge ogen. Op mijn werk vandaag in de vergaderruimte met airco gezeten en nu zijn mijn ogen wel droog.
Verder draag ik ze wel vreselijk lang (soms 19 uur tot 20 uur per dag) en dan merk ik ook dat ik droge ogen heb.
Maar over het algemeen bevallen lenzen me prima. Gister een dagje mijn bil op, zegt een oud dametje van 92: zuster zonder bril bent u wel mooier....haha
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Neeltje Jans, moeder van 4
PvS
Inactief

Bericht door PvS »

vlinder schreef:Heb sinds 2 maanden lenzen. Inzetten was even oefenen. Nu gaat het meestal goed, maar erg vervelend als er een vuiltje onder je lens zit.
Verder wel een heerlijk vrij uitzicht en als ze goed zitten voel je er helemaal niets van.
Wel heb ik nu wat droge ogen. Op mijn werk vandaag in de vergaderruimte met airco gezeten en nu zijn mijn ogen wel droog.
Verder draag ik ze wel vreselijk lang (soms 19 uur tot 20 uur per dag) en dan merk ik ook dat ik droge ogen heb.
Maar over het algemeen bevallen lenzen me prima. Gister een dagje mijn bril op, zegt een oud dametje van 92: zuster zonder bril bent u wel mooier....haha
Wat zei je: zet 'm dan maar niet meer op? :)
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Neeltje Jans schreef:dit:
http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgo ... staat.html
Maar moet het nog ophalen
Die hadden wij vroeger ook. Superleuk! Vooral met die bruggen en viaducten.
Neeltje Jans

Bericht door Neeltje Jans »

Zita schreef:
Neeltje Jans schreef:dit:
http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgo ... staat.html
Maar moet het nog ophalen
Die hadden wij vroeger ook. Superleuk! Vooral met die bruggen en viaducten.
Ja, hij heeft er al een paar van, en is er helemaal weg van. Ook op het MKD hebben ze deze, en daar speelt hij er bijna altijd mee (tja...hij zit niet voor niks op een MKD, overal maakt hij een routine van :haha )
Neeltje Jans, moeder van 4
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een citroencake, een frustrerend telefoontje en een aardig mailtje. En het dilemma dat ik eigenlijk maar zelden poëzie lees (op het moment kan ik alleen Gabriel Smit echt waarderen), en tegelijkertijd erg veel moeite heb met het verhuizen van de bundels naar een kringloopwinkel. Goede poëzie is een soort ingedikte literatuur, en daar zou ik toch wel ooit van moeten gaan houden.
Marnix

Bericht door Marnix »

vlinder schreef:Heb sinds 2 maanden lenzen. Inzetten was even oefenen. Nu gaat het meestal goed, maar erg vervelend als er een vuiltje onder je lens zit.
Maar over het algemeen bevallen lenzen me prima. Gister een dagje mijn bil op, zegt een oud dametje van 92: zuster zonder bril bent u wel mooier....haha
:D

19-20 uur is inderdaad wel vrij lang, je zou evt. kunnen kijken naar net iets duurdere lenzen die veel meer zuurstof doorlaten, dat scheelt dan wel een hoop. En ja, ik vind ook het prettige dat je niet ergens tegenaan kijkt. Je kijkt voor je gevoel niet ergens door heen ofzo.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

een afdruk van een strijkbout in de vloerbedekking. ;( :haha
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Buikpijn....misselijk en zelf ook niet erg lekker.......
Dus lekker mijn bed in.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:een afdruk van een strijkbout in de vloerbedekking. ;( :haha
:oO :bobo
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Orchidee schreef:
Lassie schreef:een afdruk van een strijkbout in de vloerbedekking. ;( :haha
:oO :bobo
gelukkig gebeurde dit op een van de slaapkamers die nog niet is aangepakt.... :super
Gesloten