Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vakantiespullen opruimen en (opnieuw) op ziekenbezoek in het ziekenhuis
Ziekte en zorgen rond je ouders @merel?merel schreef:Vakantiespullen opruimen en (opnieuw) op ziekenbezoek in het ziekenhuis
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dankjewel! Jij ook 

Sterkte @merel!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sterkte!
Sterkte hoor!
Dankjewel
Last hebben van de warmte...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Aan het werken in de airco. Straks naar het strand.
Een dominee onder ons wel bekend, pas gehoord, komt niet op het strand. Het ging over 'de schaamte voorbij'. Een stukje geschiedenis. Nu lijken er mensen op het strand en andere badgelegenheden rond te lopen met een bikini, als het gaat om mensen die zich rekenen tot het vrouwelijk geslacht.
Het was bij de 'uitvinding' van de bikini zo dat er geen enkel fotomodel kon worden gevonden die zulke schaamteloze en zedeloze kleding wilde showen. Dit was te erg. Tenslotte heeft men dan iemand bereid gevonden: een 'dame' van lichte zeden, ofwel een publieke vrouw.
Als we nu een beetje rondkijken moeten we erkennen dat zich een geweldige gewenning aan dit schaamteloze en zedeloze 'kledingstuk' heeft ontwikkeld.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Schrale troost voor je @Dia maar daar hebben er velen last van.-DIA- schreef:Last hebben van de warmte...
Zodra de temperatuur boven de 20 graden uitkomt veranderen mensen.
Soms zou ik willen dat bepaalde mannen zich bedekken met op z'n minst een bikini.-DIA- schreef: ↑12 aug 2024, 13:31Een dominee onder ons wel bekend, pas gehoord, komt niet op het strand. Het ging over 'de schaamte voorbij'. Een stukje geschiedenis. Nu lijken er mensen op het strand en andere badgelegenheden rond te lopen met een bikini, als het gaat om mensen die zich rekenen tot het vrouwelijk geslacht.
Het was bij de 'uitvinding' van de bikini zo dat er geen enkel fotomodel kon worden gevonden die zulke schaamteloze en zedeloze kleding wilde showen. Dit was te erg. Tenslotte heeft men dan iemand bereid gevonden: een 'dame' van lichte zeden, ofwel een publieke vrouw.
Als we nu een beetje rondkijken moeten we erkennen dat zich een geweldige gewenning aan dit schaamteloze en zedeloze 'kledingstuk' heeft ontwikkeld.