ik heb veel bewondering voor het geduld van het vrouwtje onderin die iedere keer de doos aan het mannetje probeert door te geven, maar die waarschijnlijk niet snapt wat de bedoeling er van is...

laat me raden: jullie gaan Calvijn-ijs maken, en de leerlingen mogen een Calvijnverpakking ontwerpen.albion schreef:wij morgen aan het project van Calvijn beginnen. En dat wij de tip van Jolanda in praktijk gaan brengen.
Ik benieuwd ben hoe het worden zal. Ze kunnen ijslolliestokjes gebruiken of ribkarton of gekleurd papier.
Ik Jolanda op de hoogte zal houden van het resultaat, zoals ik beloofd heb.
Zita schreef:laat me raden: jullie gaan Calvijn-ijs maken, en de leerlingen mogen een Calvijnverpakking ontwerpen.albion schreef:wij morgen aan het project van Calvijn beginnen. En dat wij de tip van Jolanda in praktijk gaan brengen.
Ik benieuwd ben hoe het worden zal. Ze kunnen ijslolliestokjes gebruiken of ribkarton of gekleurd papier.
Sober ijs in een sobere verpakking?Zita schreef:laat me raden: jullie gaan Calvijn-ijs maken, en de leerlingen mogen een Calvijnverpakking ontwerpen.albion schreef:wij morgen aan het project van Calvijn beginnen. En dat wij de tip van Jolanda in praktijk gaan brengen.
Luther schreef:Sjonge...fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...
Dit bevestigt mij weer in mijn overtuiging dat vrouwen het proces tussen gedachtenvorming en uitvoering nogal inefficiënt vormgeven...
Ik denk dat er in alle 'goede' ziekenhuis wel patienten zijn die die dit anders zien en misschien andersom ook wel.vlinder schreef:Ik denk dat iedereen dingen andere ervaart.
Ikazia is nu bijv nr. 4. Het AD heeft recent ook een test gedaan en ook hier scoorde Ikazia hoog. (Beste van Zuid-Holland). Toch was een vrouw het hier niet mee eens en heeft een brief gestuurd naar het AD.
Bij de AD-test was bijv. Erasmus MC nr. 89 (in de top-100 dus een slechte score), maar het is gewoon een goed ziekenhuis.
Het is ook een verschil op welke afdeling je ligt. Als je goed verzorgd wordt door de verpleging, maar de maatschappen zijn bagger, kun je het nog zo fijn hebben gehad, maar als het gemiddelde van de maatschap ver beneden peil is, scoor je als ziekenhuis slecht...
Ontzettend leuk om te lezen!! Veel plezier tijdens de uitvoering ervan!!albion schreef:wij morgen aan het project van Calvijn beginnen. En dat wij de tip van Jolanda in praktijk gaan brengen.
Hoewel ik vreselijk jaloers ben, wens ik je een verschrikkelijk fijne vakantie toe!Droelie schreef:.... Ik vanavond mijn vliegticket in ontvangst heb genomen
.... Ik nu alleen wel ziek in bed lig![]()
.... Nog 3 dagen de tijd heb om lekker op te knappen
.... Ik dan maandag lekker op vakantie ga
...Ik eigenlijk nooit meer iemand in de chat zie? (of kom ik op de verkeerde momenten?)judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?
...ik een heel nieuwe naam heb ontvangen................judith schreef:...ik daarnet zie dat de chat heel anders is?