Luther schreef:Fijne vakantie op DE;)...henriët schreef:vanmorgen spullen bij elkaar zoeken voor de camping,
hier thuis zorgen dat alles netjes is,
nog een was enzo,
Misschien, misschien komen we nog onaangekondigd langs.... (kleine kans)

Luther schreef:Fijne vakantie op DE;)...henriët schreef:vanmorgen spullen bij elkaar zoeken voor de camping,
hier thuis zorgen dat alles netjes is,
nog een was enzo,
Misschien, misschien komen we nog onaangekondigd langs.... (kleine kans)
De HHK is wel weer aan actievoeren zeg! Is het niet in Ridderkerk dan wel in Stellendam!sweelinck 25 schreef:Verkoping van de HHK in Stellendam!
Wie in de buurt is, kom gerust langs. Tot 4 uur!
...Het is rond de molen.
Dan hoop ik dat je hem gemaakt krijg, ik wil jou wel eens ontmoetenLassie schreef:wij misschien ook, als de auto gemaakt is.
Voor jou geen probleem om te weten wie Lassie is, als je de foto's bekeken hebt!freek schreef:Dan hoop ik dat je hem gemaakt krijg, ik wil jou wel eens ontmoetenLassie schreef:wij misschien ook, als de auto gemaakt is.
Voor haar ook geen probleem om mij te herkennenalbion schreef:Voor jou geen probleem om te weten wie Lassie is, als je de foto's bekeken hebt!freek schreef:Dan hoop ik dat je hem gemaakt krijg, ik wil jou wel eens ontmoetenLassie schreef:wij misschien ook, als de auto gemaakt is.
welke foto's?albion schreef:Voor jou geen probleem om te weten wie Lassie is, als je de foto's bekeken hebt!freek schreef:Dan hoop ik dat je hem gemaakt krijg, ik wil jou wel eens ontmoetenLassie schreef:wij misschien ook, als de auto gemaakt is.
Trouwfoto's misschien, die hier op het forum hebben gestaan of nog staanLassie schreef:welke foto's?albion schreef:Voor jou geen probleem om te weten wie Lassie is, als je de foto's bekeken hebt!freek schreef:Dan hoop ik dat je hem gemaakt krijg, ik wil jou wel eens ontmoetenLassie schreef:wij misschien ook, als de auto gemaakt is.
Lassie schreef:oooohw... bedoelt ze dat. Ik schrok al...