Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
bakje friet
kipkarbonade
- zusterelly
Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
weet-ik-etzusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
kreeg ik in hardenberg
Het was geel en er zaten stukjes in
- zusterelly
soort van joppiesaus??helma schreef:weet-ik-etzusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
kreeg ik in hardenberg
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
ja, het leek veel op Joppiesaus, was iets pittigerzusterelly schreef:soort van joppiesaus??helma schreef:weet-ik-etzusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
kreeg ik in hardenberg
Lijkt me helemaal niet smakelijk.helma schreef:weet-ik-etzusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
kreeg ik in hardenberg
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mijn zoon kwam vanavond thuis met een zak vol vis.
Nu net even de visfriet opgebakken.
Nu net even de visfriet opgebakken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Roetdeeltjeshelma schreef:weet-ik-etzusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
kreeg ik in hardenberg

Zo las ik laatst in de krant iets over een frietje kapsalon.zusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
Wat ze al niet verzinnen tegenwoordig.
Er bestaat zelfs een Hyve voo. Maar ja, waarvoor bestaat er tegenwoordig géén Hyve? Zelfs voor RF....

http://frietje-kapsalon.hyves.nl/?&page ... ZGPC8GWC4W
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Die lijkt mij erg lekker!!!!!Hendrikus schreef:Zo las ik laatst in de krant iets over een frietje kapsalon.zusterelly schreef:Tjonge ik kom hier (op RF) van alles tegen, wat ik niet ken. Nu weer dieselsaus. Wat is dat?helma schreef:broodje hamburger met dieselsaus (superlekker)
bakje friet
kipkarbonade
Wat ze al niet verzinnen tegenwoordig.
Er bestaat zelfs een Hyve voor. Maar ja, waarvoor bestaat er tegenwoordig géén Hyve? Zelfs voor RF....![]()
http://frietje-kapsalon.hyves.nl/?&page ... ZGPC8GWC4W
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb vanavond stamppot boerenkool met rookworst gegeten. Kant en klaar in de winkel gekocht. Ik hoefde het alleen maar op te warmen. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan eten koken. Ik besteed weinig tijd aan eten koken.
Mits ik eters krijg dan weet ik waar ik het voor doe.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Het is altijd wel lekker, maar of het gezond is.....! Meestal zitten er stoffen in (aspartaam en zo, dat's mijn stokpaardje) die niet goed voor de gezondheid is.Letstalk schreef:Ik heb vanavond stamppot boerenkool met rookworst gegeten. Kant en klaar in de winkel gekocht. Ik hoefde het alleen maar op te warmen. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan eten koken. Ik besteed weinig tijd aan eten koken.
Ik vind zelf koken fijn, maar mijn man vindt het nog fijner en hij kijkt altijd op mijn vingers en geeft 'goede' raad. Dus mag hij het voortaan doen.
Maar ik draag wel de recepten aan, zo hebben we heerlijke macaroni gegeten, het recept staat een paar quotings terug. Dus als je interesse hebt....
Wij hebben vandaag bloemkool en rauwkost gegeten met een karbonade. De steel van de bakpan vloog eraf en daarmee ging ook de jus erover heen,
gelukkig was een bloemkoolsaus over de bloemkool.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
als mijn man niet thuis komt eten en er is geen eten haal ik altijd de kant en klare zuurkool, want voor 1 persoon ga ik geen eten koken.
Albion, meestal eet ik heel bewust. Rauwkost, geblancheerde groente (de meetste vitamines blijven behouden) etc. Weet je wat ook lekker is? Een potje van gekookte broccoli, met bonen en bleekselderij, en dat doorelkaar mengen en een lepel olijfolie erdoor, en smullen maar!

Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
gekookte aardappels
snijboontjes, vers gesneden ,met daardoorheen gebakken spekjes, ui en paprika
jus
vis
magere yoghurt met roosvicee ( voor de liefhebbers )
snijboontjes, vers gesneden ,met daardoorheen gebakken spekjes, ui en paprika
jus
vis
magere yoghurt met roosvicee ( voor de liefhebbers )