mits en tenzij, dat blijft moeilijkAfgewezen schreef:...MITS???.....henriët schreef:maarre... op de trouwdag... dan straalt de bruid wel ( mits nare omstandigheden..)

mits en tenzij, dat blijft moeilijkAfgewezen schreef:...MITS???.....henriët schreef:maarre... op de trouwdag... dan straalt de bruid wel ( mits nare omstandigheden..)
henriët schreef:ik vlieg achteruit
tuurlijk joh, kom helemaal goehenriët schreef:maar dat gaat van de week weer goekomen....
Zoiets dacht ik ook al....henriët schreef:de vakantie tib helemaal goedgedaan heeft... hij is zo spitsvondig en alert..!!
oh ja?MarthaMartha schreef:.... ik hier eea gemist had, nu bijgelezen heb, en helemaal in een deuk heb gelegen....
je kunt het vast raden......henriët schreef:oh ja?MarthaMartha schreef:.... ik hier eea gemist had, nu bijgelezen heb, en helemaal in een deuk heb gelegen....
vertel s
nee nee... dan kan ik mis zitten...MarthaMartha schreef:je kunt het vast raden......henriët schreef:oh ja?MarthaMartha schreef:.... ik hier eea gemist had, nu bijgelezen heb, en helemaal in een deuk heb gelegen....
vertel s
Goed zo Gijssie, bijt maar van je af!Gijs83 schreef:...dat ik, gezien de reactie in dit topic denk, dat Henriet ook weel eens een keer tot 10 mag tellen voordat ze iets plaatst?