en aan het feit dat ik niet op msn kan en ook niet in de chat hier via mijn werk...
moet ik nog een hele avond werken zonder hem te spreken
MarthaMartha schreef:aan Demo![]()
en aan het feit dat ik niet op msn kan en ook niet in de chat hier via mijn werk...
ontberen doet waarderen.Democritus schreef:MarthaMartha schreef:aan Demo![]()
Dat is mijn teksthenriët schreef:ontberen doet waarderen.Democritus schreef:MarthaMartha schreef:aan Demo![]()
rustig rustig vlieg elkaar niet in de harenMister schreef:Dat is mijn teksthenriët schreef:ontberen doet waarderen.Democritus schreef:MarthaMartha schreef:aan Demo![]()
Democritus schreef:rustig rustig vlieg elkaar niet in de harenMister schreef:Dat is mijn teksthenriët schreef:ontberen doet waarderen.Democritus schreef:
Van Mister?henriët schreef:@mister:
wat nou jouw tekst...
dat is een wijsheid die ik al vroeg leerde...
hihTiberius schreef:Van Mister?henriët schreef:@mister:
wat nou jouw tekst...
dat is een wijsheid die ik al vroeg leerde...
hopelijk leuke dingen!!MariaW schreef:Aan alles wat ik vandaag ga doen.
Dat valt heel erg tegen weet je ...henriët schreef:hopelijk leuke dingen!!MariaW schreef:Aan alles wat ik vandaag ga doen.
Succes ermee dan!MariaW schreef:Dat valt heel erg tegen weet je ...henriët schreef:hopelijk leuke dingen!!MariaW schreef:Aan alles wat ik vandaag ga doen.
Ja, succes!Wilma van den Berg schreef:Succes ermee dan!MariaW schreef:Dat valt heel erg tegen weet je ...henriët schreef:hopelijk leuke dingen!!MariaW schreef:Aan alles wat ik vandaag ga doen.