MarthaMartha schreef:ze zijn leuk, net ontdekt dat sommige kikkervisjes al pootjes beginnen te krijgen.
wát een leuke beestjes zijn het toch.
MarthaMartha schreef:er zitten er heel wat meer in dat bakkie.......
blehhhhhhh

MarthaMartha schreef:ze zijn leuk, net ontdekt dat sommige kikkervisjes al pootjes beginnen te krijgen.
wát een leuke beestjes zijn het toch.
MarthaMartha schreef:er zitten er heel wat meer in dat bakkie.......
blehhhhhhh
Hendrikus schreef:MarthaMartha schreef:ze zijn leuk, net ontdekt dat sommige kikkervisjes al pootjes beginnen te krijgen.
wát een leuke beestjes zijn het toch.MarthaMartha schreef:er zitten er heel wat meer in dat bakkie.......
blehhhhhhh
JA, OM NAAR TE KIJKEN IS SUPER!Hendrikus schreef:MarthaMartha schreef:ze zijn leuk, net ontdekt dat sommige kikkervisjes al pootjes beginnen te krijgen.
wát een leuke beestjes zijn het toch.MarthaMartha schreef:er zitten er heel wat meer in dat bakkie.......
blehhhhhhh
misschien straks de billetjes??MarthaMartha schreef:JA, OM NAAR TE KIJKEN IS SUPER!Hendrikus schreef:MarthaMartha schreef:ze zijn leuk, net ontdekt dat sommige kikkervisjes al pootjes beginnen te krijgen.
blehhhhhhh
Maar dat éét je toch niet?!
Parkeertarieven???Rens schreef:partij-afdelingsvergadering.........de ozb willen ze in de gemeente met 76% verhogen, en de parkeertarieven met 400% .....................
Ja, zo vullen ze daar de moddergaatjesjvdg schreef:Parkeertarieven???Rens schreef:partij-afdelingsvergadering.........de ozb willen ze in de gemeente met 76% verhogen, en de parkeertarieven met 400% .....................
In Paesens-Moddergat???
Dongeradeel........Dokkum is de hoofdplaats, en dan nog een stuk of 23 dorpen en dorpjes. De parkeertarieven gelden alleen op de, in het buiten het centrum gelegen, parkeerplaatsen.jvdg schreef:Parkeertarieven???Rens schreef:partij-afdelingsvergadering.........de ozb willen ze in de gemeente met 76% verhogen, en de parkeertarieven met 400% .....................
In Paesens-Moddergat???
Dus in de centra is het vrij parkeren?Rens schreef:Dongeradeel........Dokkum is de hoofdplaats, en dan nog een stuk of 23 dorpen en dorpjes. De parkeertarieven gelden alleen op de, in het buiten het centrum gelegen, parkeerplaatsen.jvdg schreef:Parkeertarieven???Rens schreef:partij-afdelingsvergadering.........de ozb willen ze in de gemeente met 76% verhogen, en de parkeertarieven met 400% .....................
In Paesens-Moddergat???
Sjonge zeg....zusterelly schreef:Vanmorgen mijn dochtertje onverwacht van school moeten halen. Zij is gevallen. Was hierna even niet aanspreekbaar. Vanmiddag ga ik met haar even naar de huisarts, zij had ook buikpijn. En naar de tandarts. Haar voortand is gedeeltelijk afgebroken. Al met al wel even schrikken.
Ik denk dat het niets ernstigs is maar ja je wilt toch even dat de controles gedaan worden door een arts. Bezorgde moeder
En, inderdaad, ik heb Fucidine voor mijn zoon gekregen.zusterelly schreef: De huisarts schreef toen fucidine zalf voor dat hielp goed.