banaan viel gisteravond niet in helemaal in de smaak.Mara schreef:Je hebt ook kauwtabletten, met banaansmaak of bosbessensmaak (Roter)Auto schreef:Mensen, bedankt voor de wensen. Het gaat weer redelijk nu. De antibiotica doet zijn werk. Ma/di moet 'stoute kies' eruit. Ze vond die plaatjes erg leuk
@refo, bedankt voor die tip van de vloeibare paracetemol die kende ik nog niet, staat nu op het boodschappen lijstje.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
En zetpillen ?Auto schreef:banaan viel gisteravond niet in helemaal in de smaak.Mara schreef:Je hebt ook kauwtabletten, met banaansmaak of bosbessensmaak (Roter)Auto schreef:Mensen, bedankt voor de wensen. Het gaat weer redelijk nu. De antibiotica doet zijn werk. Ma/di moet 'stoute kies' eruit. Ze vond die plaatjes erg leuk
@refo, bedankt voor die tip van de vloeibare paracetemol die kende ik nog niet, staat nu op het boodschappen lijstje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
En nog is het einde niet....Orchidee schreef:http://www.nu.nl/buitenland/2472962/hel ... erven.html
Gisteren een prachtige preek over de hemelvaart nav de HC. Zoals Christus van de aarde naar de hemel ging zullen als Gods kinderen gaan, maar ook allen die Hem niet kennen van de aarde naar de hel. Waar reizen wij naar toe? Vergeten we onze eigen ziel niet, door alle berichten (ook over Libie e.d.) die ons bezig kunnen houden?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Aan m'n oom die gisteren is opgenomen in het zh met een cva.
Jean en Jetje,
ze zijn onderweg naar de HAP
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Jean en Jetje,
beterschap!!

Is het zo ernstighenriët schreef:Jean en Jetje,

Oei...wat is er looshenriët schreef:Jean en Jetje,

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ze bleef maar flinke koorts hebben en at niet meer, en werd een soort van 'depri'. Dacht dat ze niet meer uit bed kon ed.. Dus gewoon ff de hap gebeld, en toen kon ze meteen komen.
Nu blijkt dat ze meerdere ontstekingen heeft in dr longen en een flinke oorontsteking.
Kuur gekregen,
en van papa en mama een stapeltje boeken en een mooie cd,
met veel rust en liefde van ons allemaal weer opknappen:)
Nu blijkt dat ze meerdere ontstekingen heeft in dr longen en een flinke oorontsteking.
Kuur gekregen,
en van papa en mama een stapeltje boeken en een mooie cd,
met veel rust en liefde van ons allemaal weer opknappen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
BETERSCHAP
Hopelijk slaat de a.b. snel aan !

Hopelijk slaat de a.b. snel aan !
-
Aan het prinsesje van Jean en Jet; heel veel beterschap
(een kaartje is onderweg)

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
@ mara: dankSchemerlichtje schreef:Aan het prinsesje van Jean en Jet; heel veel beterschap![]()
Dank je schemerlichtje..
Was vanmi vlakbij je... bij de onder ons bekende boekenzaak.....

Die serie staat er, en ik heb r kortingsbonnen voor

Speciaal voor Jetje...

Aan MM...