Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
... ik net in Groot Ammers was.
... toen ik thuis was, dacht: ik had wel even bij Jolanda aan kunnen gaan.
... gedane zaken geen keer nemen. (Ik kom ongeveer 1x per leven in Groot Ammers)
... gedane zaken geen keer nemen. (Ik kom ongeveer 1x per leven in Groot Ammers)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Luther schreef:... ik net in Groot Ammers was.

En wat vond je van het liefelijk dorpje langs de Lek??
niet dat ik nieuwsgierig ben, maar wat moest je er doen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Volkomen juist gezien, Jolanda!JolandaOudshoorn schreef:ik denk dat jvdg st antonius en beatrix om zal wisselen!Gijs83 schreef:...Elsevier weer onderzoek heeft gedaan naar de beste en slechtste ziekenhuizen in Nederland?
...daarbij het St.Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein op nr.1 praalt!(zal jvdg vast beamen!)
...het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam op nr.4 staat?
...het Ziekenhuis de Gelderse Vallei in Ede op nr.9?
...dat het IJsselmeerziekenhuis in Lelystad het slechtste ziekenhuis is?
...gevolgd door De Sionsberg in Dokkum(ik weet niet of Rens dat durft te beamen)
...ook het Havenziekenhuis in Rotterdam en de ziekenhuis in Zeeland slecht scoren?
...er zo'n 85 ziekenhuizen aan mee hebben gewerkt?
...het Twenteborg in Almelo toch ook goed scoort? En verder ook het Meander Medisch Centrum in Amersfoort.
...het ziekenhuis in Dirksland gemiddeld scoort?
...het Beatrixziekenhuis in Gorinchem matig scoort?
Ik overweeg dan ook de Elsevier op te zeggen.

Wat moet ik nu denken van de rest van dit blad?
Ik denk dat iedereen dingen andere ervaart.
Ikazia is nu bijv nr. 4. Het AD heeft recent ook een test gedaan en ook hier scoorde Ikazia hoog. (Beste van Zuid-Holland). Toch was een vrouw het hier niet mee eens en heeft een brief gestuurd naar het AD.
Bij de AD-test was bijv. Erasmus MC nr. 89 (in de top-100 dus een slechte score), maar het is gewoon een goed ziekenhuis.
Het is ook een verschil op welke afdeling je ligt. Als je goed verzorgd wordt door de verpleging, maar de maatschappen zijn bagger, kun je het nog zo fijn hebben gehad, maar als het gemiddelde van de maatschap ver beneden peil is, scoor je als ziekenhuis slecht...
Ikazia is nu bijv nr. 4. Het AD heeft recent ook een test gedaan en ook hier scoorde Ikazia hoog. (Beste van Zuid-Holland). Toch was een vrouw het hier niet mee eens en heeft een brief gestuurd naar het AD.
Bij de AD-test was bijv. Erasmus MC nr. 89 (in de top-100 dus een slechte score), maar het is gewoon een goed ziekenhuis.
Het is ook een verschil op welke afdeling je ligt. Als je goed verzorgd wordt door de verpleging, maar de maatschappen zijn bagger, kun je het nog zo fijn hebben gehad, maar als het gemiddelde van de maatschap ver beneden peil is, scoor je als ziekenhuis slecht...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...

Vrouwen denken tenminste slim... voor mannen is het niet zo moeilijk om gedachten in een schema te zetten. (en dan is het zo complex mogelijk gemaakt...)

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Bonny
- Contacteer:
Oh, werkt dat zofluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...

The Groom's still waiting at the altar
- MarthaMartha
ik neem aan dat je bewondering voor vrouwen nu ook enorm is toegenomen?fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...
ik bedoel maar... probeer jij dit eens te snappen....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik probeer het niet meer om vrouwen te snappen. Dat is niet te snappen.MarthaMartha schreef:fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...
]
ik neem aan dat je bewondering voor vrouwen nu ook enorm is toegenomen?
ik bedoel maar... probeer jij dit eens te snappen....
heb respect voor die wetenschappers, maar ja, dat ben ik ook niet.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Sjonge...fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...
Dit bevestigt mij weer in mijn overtuiging dat vrouwen het proces tussen gedachtenvorming en uitvoering nogal inefficiënt vormgeven...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
wij hebben gewoon veel regulatiepuntenLuther schreef:Sjonge...fluitje schreef:Eindelijk is het de wetenschappers gelukt om de vrouwelijke gedachten in een eenvoudig schema samen te vatten...
Dit bevestigt mij weer in mijn overtuiging dat vrouwen het proces tussen gedachtenvorming en uitvoering nogal inefficiënt vormgeven...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ja ja, klets je er maar weer uit...hmprff schreef:wij hebben gewoon veel regulatiepunten

moet je zien wat je zelf doet... Ik zeg iets zinnigs, en omdat jij niets weet terug te zeggen, zeg je dat ik klets...Luther schreef:Ja ja, klets je er maar weer uit...hmprff schreef:wij hebben gewoon veel regulatiepunten

Nou breekt mn klomp

Oh oh, nou maak je het nog erger: Je zegt dat dat van die regulatiepunten een zinnige opmerking was.... Nou, je bevestigt i.i.g. het schema.hmprff schreef:moet je zien wat je zelf doet... Ik zeg iets zinnigs, en omdat jij niets weet terug te zeggen, zeg je dat ik klets...Luther schreef:Ja ja, klets je er maar weer uit...hmprff schreef:wij hebben gewoon veel regulatiepunten![]()
Nou breekt mn klomp

Tsja, ik paste mijn toegenomen kennis van de genexpressie even toe op de gedachtengangen van een vrouw. Met deze overeenkomst dat beiden veel regulatie momenten kennen. Dus het was best een wetenschappelijk en zinnig iets...Luther schreef:Oh oh, nou maak je het nog erger: Je zegt dat dat van die regulatiepunten een zinnige opmerking was.... Nou, je bevestigt i.i.g. het schema.hmprff schreef:moet je zien wat je zelf doet... Ik zeg iets zinnigs, en omdat jij niets weet terug te zeggen, zeg je dat ik klets...Luther schreef:Ja ja, klets je er maar weer uit...hmprff schreef:wij hebben gewoon veel regulatiepunten![]()
Nou breekt mn klomp