Waar baal je van?

JolandaOudshoorn

Re: Waar baal je van?

Bericht door JolandaOudshoorn »

hmprff schreef:
hmprff schreef:van lekkage (weeeeeeeeeer) en dat de aannemer pas aan de slag wil als het dak vernieuwd is (zijn ze mee bezig)
terwijl de lekkage niet van het dak komt, maar wss van de douche of de onderbuurman die boven een hokkie heeft.
dat het nu niet alleen al de hele nacht getikt heeft (ondanks vier handdoeken opgevouwen onder die plek) maar er ook nog een zeer onaangename verrassing was vanmorgen: vieze, roze strepen over mijn witte behang :ouin

en als het stil is hoor ik boven me steeds wat bezig, terwijl er daar niemand is. En bij mn huisgenote zijn er ook weer nieuwe vlekken op het plafond en zitten er roze vlekken op haar verf...

ik ga zo de aannemer bellen en deze keer komt hij er niet zo maar van af. ik wil dat ie vandaag nog komt!
Balen zeg!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
hmprff

Bericht door hmprff »

Schemerlichtje schreef:
hmprff schreef:
hmprff schreef:van lekkage (weeeeeeeeeer) en dat de aannemer pas aan de slag wil als het dak vernieuwd is (zijn ze mee bezig)
terwijl de lekkage niet van het dak komt, maar wss van de douche of de onderbuurman die boven een hokkie heeft.
dat het nu niet alleen al de hele nacht getikt heeft (ondanks vier handdoeken opgevouwen onder die plek) maar er ook nog een zeer onaangename verrassing was vanmorgen: vieze, roze strepen over mijn witte behang :ouin

en als het stil is hoor ik boven me steeds wat bezig, terwijl er daar niemand is. En bij mn huisgenote zijn er ook weer nieuwe vlekken op het plafond en zitten er roze vlekken op haar verf...

ik ga zo de aannemer bellen en deze keer komt hij er niet zo maar van af. ik wil dat ie vandaag nog komt!
Succes. Hopelijk komt hij nu en kan het snel gemaakt worden.
nou...ze komen voorlopig niet. na de kerstvakantie wordt het hele dak gerenoveerd etc. maar ze hebben wel gezien waar de lek wss zit, bij de schoorsteen. Daar ligt een hoop grind en dat is slecht, houdt water vast ofzo. Dus dat zou de aannemer weghalen en als er nog slechte plekken zitten daar, er gelijk wat aan doen.

Heb nu een pan neergezet, kben heel benieuwd wat ik maandag aantref ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
refo

Bericht door refo »

hmprff schreef:
Schemerlichtje schreef:
hmprff schreef:

Succes. Hopelijk komt hij nu en kan het snel gemaakt worden.
nou...ze komen voorlopig niet. na de kerstvakantie wordt het hele dak gerenoveerd etc. maar ze hebben wel gezien waar de lek wss zit, bij de schoorsteen. Daar ligt een hoop grind en dat is slecht, houdt water vast ofzo. Dus dat zou de aannemer weghalen en als er nog slechte plekken zitten daar, er gelijk wat aan doen.

Heb nu een pan neergezet, kben heel benieuwd wat ik maandag aantref ;)
Dan maar hopen dat het hard gaat vriezen...
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Dat ik de moed niet meer heb om vaat te wassen 't is maar drie borden wat bestek en een paar koffiebekers, maar de pijn onder in mijn rug,bekken, en in mijn benen weerhoudt mij ervan. Nou jah, dan morgen maar..... :nonnon

Kom er net achter dat ik mijn medicatie vandaag niet heb ingenomen, dus geen wonder dat ik zo'n last van alles heb. De pijnstilling maakt niet dat alle pijn weg gaat maar verlicht wel iets....
Laatst gewijzigd door Mariavt op 10 dec 2010, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mariavt schreef:Dat ik de moed niet meer heb om vaat te wassen 't is maar drie borden wat bestek en een paar koffiebekers, maar de pijn onder in mijn rug,bekken, en in mijn benen weerhoudt mij ervan. Nou jah, dan morgen maar..... :nonnon
Kan je zoon het niet voor je doen?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Orchidee schreef:
Mariavt schreef:Dat ik de moed niet meer heb om vaat te wassen 't is maar drie borden wat bestek en een paar koffiebekers, maar de pijn onder in mijn rug,bekken, en in mijn benen weerhoudt mij ervan. Nou jah, dan morgen maar..... :nonnon
Kan je zoon het niet voor je doen?
Jawel maar die dóet al zoveel voor me en ik weet dat ie een gruwelijke hekel aan vaatwassen heeft, hij heeft net boodschappen voor me gedaan voor de hele week, twee zware tassen gesjouwd vanaf de winkel naar huis, en hij heeft het best zwaar op school, dus die laat ik even lekker computeren.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Dat ik leuke gordijnen had gekocht met naar ik dacht een plooiband voor gordijnhaken, kom ik thuis heb ik één verkeerde meegenomen waar ringen door moeten, en ik vond het al zo gek dat er een prijsverschil zat van 7 euro, kan ik maandag wéér terug naar de Hema.
´k Hoop dat ze dan de goeie nog hebben anders zit ik mooi met de gebakken peren. :banghead :banghead :banghead

Afijn boontje komt om zijn loontje, had ik in de winkel maar beter op moeten letten, en nu maar hopen dat het maandag een beetje mooi weer is want het is toch weer een eindje toeren op mijn racemobiel....... :bobo

Ichtus

Bericht door Ichtus »

Van enorme hoofdpijn... :down
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

medicijnen die je weerstand verlagen.
albion

Bericht door albion »

van een zere keel en een kriebelhoest :fi
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lassie

Bericht door Lassie »

dat ik over m'n grenzen heen gegaan ben.... heb nu last van m'n rug. :nonnon
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Lassie schreef: heb nu last van m'n rug. :nonnon
Hier nog een ;(
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dikke "hug" Lassie en Ichtus :fleur :fleur :fleur :love
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Van het feit dat onze slee door onbekenden is meegenomen...
De kinderen hadden hem in het speeltuintje vlak bij ons huis laten staan... Toen ze erachter kwamen, wilden ze de slee weer ophalen, maar toen was-tie weg. Wie doet nou zoiets??
Orchidee

Bericht door Orchidee »

eilander schreef:Van het feit dat onze slee door onbekenden is meegenomen...
De kinderen hadden hem in het speeltuintje vlak bij ons huis laten staan... Toen ze erachter kwamen, wilden ze de slee weer ophalen, maar toen was-tie weg. Wie doet nou zoiets??
Laf hé :mad
Plaats reactie