Vandaag;
Rijst
Rundvlees
Spruitjes
Saté
Beetje chilisaus erbij.

Het was niet de eerste keer, maar het was even geleden dat we het gegeten hadden. Ach, smaken verschillen.......vlinder schreef:Na één ding nooit zeggen dat het niet jouw ding is Priscilla, de meeste gerechten vind ik echt onovertroffen!Gian schreef:Nooit de Lasagnette geprobeerd zeker....priscilla schreef:Gisteren knorr wereldgerecht op, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
t was erg lekkerhelma schreef:henriët schreef:lasagnette verdi (eurootje c1000;))
staat al klaar, dus makkelijk, om 5 uur even de oven aanslingeren en de 'troep' ervan is al weg.
Of ik t een succes vind, weet ik niet, t ziet r zo mwah uit..
is wel lekker (bahalve die komkommerdressing vinden wij niet zo bie...)
wij eten spaghetti (toeter van Super)
moet je de échte eens uitproberen in een restaurant.........de vlammen slaan je achterste uit............vandaar ook dat ze asbest zittingen in de stoelen hebben daar.........vlinder schreef:6. Kip Siam (maar die niet te vaak, is vrij pittig)Gian schreef:Ok, de Griekse Kotsa is niet alles..
Klinkt erg goed!!Oosterling schreef:Niet al te grote aardappelen (200 gram/persoon) in partjes snijden, de zgn apple-slices. Indien nodig, eerst schillen. Bedek een bakblik met bakpapier, leg daar de aardappelpartjes op, besprenkel ze met olie en vervolgens met zout en rozemarijn. In oven schuiven, temperatuur 150 graden. Afhankelijk van de aardappel en de oven zijn ze na 30 - 60 minuten goudbruin.henriët schreef:ik heb een kiprollade...
en verder weet ik t nog niet...
please.. suggesties........
Staat bij ons voor morgen op het menu, samen met gebakken zalm met ravigotesaus en met ui gebakken spruitjes.