Sterkte in alles!albion schreef:Gecondoleerd, Mister!Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Smartelijk bedroefd, aangeslagen en missend, toch ook wel dankbaar voor 's Heeren weldaden..........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik weet waar je aan denkt... Ik hoorde gisteravond ook weer een lijst met 24 personen die onze gemeente het afgelopen jaar zijn overleden(overigens een vrij gemiddeld aantal), 1 naam kwam weer in herinnering dat was een collega van mij TNT Post in dezelfde functie als mij, zomaar 1 ogenblik door een hartstilstand uit dit leven weggerukt, 61 jaar oud. Alhoewel hij al hartproblemen en ook al 1 of meerdere malen een hartinfarct had gemaakt, toch zo in 1 ondeelbaar ogenblik weggenomen. Ik zie zijn vrouw nog vrijwel iedere zondag...Mariavt schreef:Smartelijk bedroefd, aangeslagen en missend, toch ook wel dankbaar voor 's Heeren weldaden..........
Toen moest ik ook denken aans ons forum in achterliggende, daar is ons in het achterliggende ook een medeforummer door de dood ontvallen: Rens. Daar doel je vast op. Ik meen dat het 27 april jl.was op de leeftijd van 62 jaar. Hoewel zijn al veeel eerder werd verwacht en hij ook vele malen afscheid had genomen van het forum, doet het nog steeds onwerkelijk dat het nu definitief dat hij niet terugkeert. Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
HEERE! maak mij bekend mijn einde, en welke de mate mijner dagen zij; dat ik wete, hoe vergankelijk ik zij (Psalm 39:5 onber.).Gijs83 schreef:Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Het is al 26 jaar geleden werd ik op deze dag voor het eerst weduwe, het voelt of het gisteren was..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Het is vandaag 3 jaar geleden dat de vader van mijn kinderen stierf.
Ik mis hem nog steeds, en ze zeggen wel eens, het verdriet slijt,maar er blijven altijd littekens over die op deze dagen open lijken te gaan, ervaar jij dat ook zo Margriet?
Mijn stemming is dus bedroefd.
Ik mis hem nog steeds, en ze zeggen wel eens, het verdriet slijt,maar er blijven altijd littekens over die op deze dagen open lijken te gaan, ervaar jij dat ook zo Margriet?
Mijn stemming is dus bedroefd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Sterkte en Gods nabijheid toegewenst in deze altijd weer moeilijke dagen. Margriet en Maria...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Sterkte!!Margriet schreef:Het is al 26 jaar geleden werd ik op deze dag voor het eerst weduwe, het voelt of het gisteren was..
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Het lijkt lang geleden, maar ook weer net gebeurd. Soms mis ik hem wel op het forum.Gijs83 schreef: Toen moest ik ook denken aans ons forum in achterliggende, daar is ons in het achterliggende ook een medeforummer door de dood ontvallen: Rens. Daar doel je vast op. Ik meen dat het 27 april jl.was op de leeftijd van 62 jaar. Hoewel zijn al veeel eerder werd verwacht en hij ook vele malen afscheid had genomen van het forum, doet het nog steeds onwerkelijk dat het nu definitief dat hij niet terugkeert. Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Geestelijk uitgeput...
Dankbaar, eenzaam maar gemeenzaam met Hem die alles leidt! Maar toch ook verdrietig dat God's eigen werk vaak verdacht gemaakt wordt, en dat gaat niet specifiek over mijzelf maar over het algemeen.
Laatst gewijzigd door Mariavt op 10 jan 2011, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- oesterschelpje
Verdrietig en aangeslagen.
Heel veel sterkte, en Gods nabijheid, hulp en troost in deze moeilijke dagen, en daarna!oesterschelpje schreef:Verdrietig en aangeslagen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!