Hoe is je stemming op dit moment?

jvdg

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door jvdg »

albion schreef:
Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Gecondoleerd, Mister!
Sterkte in alles!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

:baille
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Smartelijk bedroefd, aangeslagen en missend, toch ook wel dankbaar voor 's Heeren weldaden..........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Mariavt schreef:Smartelijk bedroefd, aangeslagen en missend, toch ook wel dankbaar voor 's Heeren weldaden..........
Ik weet waar je aan denkt... Ik hoorde gisteravond ook weer een lijst met 24 personen die onze gemeente het afgelopen jaar zijn overleden(overigens een vrij gemiddeld aantal), 1 naam kwam weer in herinnering dat was een collega van mij TNT Post in dezelfde functie als mij, zomaar 1 ogenblik door een hartstilstand uit dit leven weggerukt, 61 jaar oud. Alhoewel hij al hartproblemen en ook al 1 of meerdere malen een hartinfarct had gemaakt, toch zo in 1 ondeelbaar ogenblik weggenomen. Ik zie zijn vrouw nog vrijwel iedere zondag...

Toen moest ik ook denken aans ons forum in achterliggende, daar is ons in het achterliggende ook een medeforummer door de dood ontvallen: Rens. Daar doel je vast op. Ik meen dat het 27 april jl.was op de leeftijd van 62 jaar. Hoewel zijn al veeel eerder werd verwacht en hij ook vele malen afscheid had genomen van het forum, doet het nog steeds onwerkelijk dat het nu definitief dat hij niet terugkeert. Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
PvS
Inactief

Bericht door PvS »

Gijs83 schreef:Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
HEERE! maak mij bekend mijn einde, en welke de mate mijner dagen zij; dat ik wete, hoe vergankelijk ik zij (Psalm 39:5 onber.).
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Het is al 26 jaar geleden werd ik op deze dag voor het eerst weduwe, het voelt of het gisteren was..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Het is vandaag 3 jaar geleden dat de vader van mijn kinderen stierf.
Ik mis hem nog steeds, en ze zeggen wel eens, het verdriet slijt,maar er blijven altijd littekens over die op deze dagen open lijken te gaan, ervaar jij dat ook zo Margriet?

Mijn stemming is dus bedroefd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Sterkte en Gods nabijheid toegewenst in deze altijd weer moeilijke dagen. Margriet en Maria... :fleur :love
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Margriet schreef:Het is al 26 jaar geleden werd ik op deze dag voor het eerst weduwe, het voelt of het gisteren was..
Sterkte!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gijs83 schreef: Toen moest ik ook denken aans ons forum in achterliggende, daar is ons in het achterliggende ook een medeforummer door de dood ontvallen: Rens. Daar doel je vast op. Ik meen dat het 27 april jl.was op de leeftijd van 62 jaar. Hoewel zijn al veeel eerder werd verwacht en hij ook vele malen afscheid had genomen van het forum, doet het nog steeds onwerkelijk dat het nu definitief dat hij niet terugkeert. Stonden we maar meer bij dood stil... Hebben jullie misschien tips hoe je dat het beste zou kunnen doen?
Het lijkt lang geleden, maar ook weer net gebeurd. Soms mis ik hem wel op het forum.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Geestelijk uitgeput...
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
Lassie

Bericht door Lassie »

:baille :baille
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Dankbaar, eenzaam maar gemeenzaam met Hem die alles leidt! Maar toch ook verdrietig dat God's eigen werk vaak verdacht gemaakt wordt, en dat gaat niet specifiek over mijzelf maar over het algemeen.
Laatst gewijzigd door Mariavt op 10 jan 2011, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Verdrietig en aangeslagen.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

oesterschelpje schreef:Verdrietig en aangeslagen.
Heel veel sterkte, en Gods nabijheid, hulp en troost in deze moeilijke dagen, en daarna!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gesloten