Oh joh, wat beroerd...helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
in de vorm van een in de soep gedraaide moter
Waar is het van, moet er een hele nieuwe komen?
Oh joh, wat beroerd...helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
in de vorm van een in de soep gedraaide moter
belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
(straks belijdenisdiensten van mijn kinderen in combinatie met verloving en verjaardagen)
Daarom vieren we ook geen pinksterFEEST en KerstFEEST maar pinksterbijeenkomst kerstbijeenkomst zeker Gijs?Gijs83 schreef:belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
(straks belijdenisdiensten van mijn kinderen in combinatie met verloving en verjaardagen)
Hij zegt toch ook niet dat het een feest is? "Voor feesten en partijen".Gijs83 schreef:belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
waarom is dat geen feest? als iemand tot geloof komt, is er feest in de hemel, waarom zouden we dan hier op aarde geen feest mogen vieren als iemand belijdenis van zijn/haar geloof doet?Gijs83 schreef:belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
Ja, als het over kerst gaat mag je op school geen kerstwijding hebben, maar wel een kerstviering.BJD schreef:Daarom vieren we ook geen pinksterFEEST en KerstFEEST maar pinksterbijeenkomst kerstbijeenkomst zeker Gijs?Gijs83 schreef: belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!
Voor mij is het wel een feest.Gijs83 schreef:belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
truste johTiberius schreef:
wat moet je nog veel leren gijs, maar dat geeft niet hoor, we helpen je wel...Gijs83 schreef:belijdenis doen is volgens mij geen reden om te 'feesten'. Het is juist iets heel ernstig. Natuurlijk mag je wel gezellig onder de partytent zitten, maar ik zou het zeker geen 'feest' noemen!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
Niet alle concerten die 45 euri kosten zijn mooi...Gabrielle schreef:zojuist bezorgd door de postbode : twee gratis kaarten voor een concert , elk twv.45 euri's
![]()
nou geen dagje Amsterdam, maar Rotterdam, met als afsluiting een mooi concert, yes.......