Ja, sorry.Tiberius schreef:Nee, dat begrijp ik niet. Of was het op een zondag?Ariene schreef:U begrijpt dat de ijsjes bij onze broeders van schrik niet meer zo lekker smaakte.
Je heb het hiaat in mijn verhaal ontdekt!
Ja, sorry.Tiberius schreef:Nee, dat begrijp ik niet. Of was het op een zondag?Ariene schreef:U begrijpt dat de ijsjes bij onze broeders van schrik niet meer zo lekker smaakte.
met andere woorden........rokers die niet kúnnen stoppen zijn slappelingen...........Tiberius schreef:Ach ja. In principe zijn ex-rokers natuurlijk gewoon overlopers: vroeger, toen iedereen nog rookte, wilden ze erbij horen; en nu, nu bijna niemand meer rookt, weer.
De echte rokers hebben juist een sterke wil: ze willen roken, tegen heug en meug in.
Laat je niet op de kast jagen RensRens schreef:met andere woorden........rokers die niet kúnnen stoppen zijn slappelingen...........Tiberius schreef:Ach ja. In principe zijn ex-rokers natuurlijk gewoon overlopers: vroeger, toen iedereen nog rookte, wilden ze erbij horen; en nu, nu bijna niemand meer rookt, weer.
De echte rokers hebben juist een sterke wil: ze willen roken, tegen heug en meug in.
Je moet er dan nl. weer af ook...Mister schreef:Laat je niet op de kast jagen RensRens schreef:met andere woorden........rokers die niet kúnnen stoppen zijn slappelingen...........Tiberius schreef:Ach ja. In principe zijn ex-rokers natuurlijk gewoon overlopers: vroeger, toen iedereen nog rookte, wilden ze erbij horen; en nu, nu bijna niemand meer rookt, weer.
Dat is nou weer inlegkunde...Rens schreef:met andere woorden........rokers die niet kúnnen stoppen zijn slappelingen...........Tiberius schreef:Ach ja. In principe zijn ex-rokers natuurlijk gewoon overlopers: vroeger, toen iedereen nog rookte, wilden ze erbij horen; en nu, nu bijna niemand meer rookt, weer.
Tib reageerde precies zoals ik verwachtte........Mister schreef:Laat je niet op de kast jagen RensRens schreef:met andere woorden........rokers die niet kúnnen stoppen zijn slappelingen...........Tiberius schreef:Ach ja. In principe zijn ex-rokers natuurlijk gewoon overlopers: vroeger, toen iedereen nog rookte, wilden ze erbij horen; en nu, nu bijna niemand meer rookt, weer.
op de barricades!!!! verhef je stem tot orkaankracht......henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Rens schreef:op de barricades!!!! verhef je stem tot orkaankracht......henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Kost een lieve duit hoor. 360 euro per jaar. En dan kan vrouwlief nog niet eens onbeperkt bellen...henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Lichtelijk overdreven is het wel...Mister schreef:Kost een lieve duit hoor. 360 euro per jaar. En dan kan vrouwlief nog niet eens onbeperkt bellen...henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Een troost..je kunt met kliksafe nog wel op RF komenhenriët schreef:Rens schreef:op de barricades!!!! verhef je stem tot orkaankracht......henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................![]()
![]()
ja zoiets heb ik al gedaan. geloof ik...
nou het is meer van..
de eo filter doet t niet meer op de een of andere manier.. dus ja...
maar ik was ( en we waren) daar tevreden mee. dus ja...
heb nu voorgesteld om gewoon een mailtje naar eo te doen..
kliksafe verkleint je mogelijkheden op het www enórm, ook t.o.v e.o.-filter......je kunt vaak niet meer bij sites komen waar je nu nog wel bij kan, en die "risicoloos" zijn.....henriët schreef:Rens schreef:op de barricades!!!! verhef je stem tot orkaankracht......henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................![]()
![]()
ja zoiets heb ik al gedaan. geloof ik...
nou het is meer van..
de eo filter doet t niet meer op de een of andere manier.. dus ja...
maar ik was ( en we waren) daar tevreden mee. dus ja...
heb nu voorgesteld om gewoon een mailtje naar eo te doen..
wél met andere slachtoffers van kliksafe-terrorMister schreef:Kost een lieve duit hoor. 360 euro per jaar. En dan kan vrouwlief nog niet eens onbeperkt bellen...henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................
Kliksafe, geweldig hoor.henriët schreef:er hier door manlief wordt nagedacht over kliksafe................