12 x zoom , dus lekker dicht(er)bij halen wat ver(der)weg is. foto's maken vanaf 30 cm tot oneindig...Panasonic FZ8
je kunt m niet echt zien hoe hij in werkelijkheid is, want er zit een toeter van een telelens op.Mister schreef:Erg mooi toestel Rens!
gefeliciteerd!! heb je er ook een foto van???? lijkt me spannend om te gaan verkassen naar een nieuwe omgeving....henriët schreef:... een nieuw huis...
als ervaringsdeskundige kan dat voor jou toch niet spannend zijn?Rens schreef:gefeliciteerd!! heb je er ook een foto van???? lijkt me spannend om te gaan verkassen naar een nieuwe omgeving....henriët schreef:... een nieuw huis...
ik heb in een speciaal schrift álle adressen staan waar ik ooit gewoond heb.......met mijn huidige woonplek erbij staat de teller nu op 43...........Hendrikus schreef:als ervaringsdeskundige kan dat voor jou toch niet spannend zijn?Rens schreef:gefeliciteerd!! heb je er ook een foto van???? lijkt me spannend om te gaan verkassen naar een nieuwe omgeving....henriët schreef:... een nieuw huis...
Leuk speelgoed! Heb even wat reviews gelezen: die zijn best positief. Ik denk dat je hier wel plezier van zult hebben!Rens schreef:Helaas, door het steeds erger worden van het trillen van m'n handen kan ik de foto nu even niet scherp krijgen, maar dit is de Panasonix FZ8 zoals die in werkelijkheid is. Moet vandaag nog een nieuw statief halen, anders heeft het geen zin om te proberen foto's te maken....
foto, mh, mn fototoestel is kapot he..Rens schreef:gefeliciteerd!! heb je er ook een foto van???? lijkt me spannend om te gaan verkassen naar een nieuwe omgeving....henriët schreef:... een nieuw huis...
image shack vind ik handiger....henriët schreef:ik heb n plaatje gevonden
maar kan m hier niet krijgen.....
Gaaf! Gefeliciteerd joh!henriët schreef:... een nieuw huis...
Mooi Rens,Rens schreef:
12 x zoom , dus lekker dicht(er)bij halen wat ver(der)weg is. foto's maken vanaf 30 cm tot oneindig...Panasonic FZ8