Benieuwd wat deze nieuwe stap ons gaat brengen.
Spannend! Sterkte met alles.JolandaOudshoorn schreef:Eigenlijk best. Vanmiddag te horen gekregen wat we eigenlijk al heel lang wisten: de blessure van mijn zoon duurt te lang. Daarom wordt hij nu doorverwezen naar een revalidatie arts in het kinderziekenhuis. We lopen nu al veel te lang te tobben en dingen die eigenlijk te gek voor woorden zijn, zijn voor ons gewoon geworden. (Wie draagt zijn/haar 13-jarige zoon nu iedere avond de trap op)
Heel veel sterkteJolandaOudshoorn schreef:Eigenlijk best. Vanmiddag te horen gekregen wat we eigenlijk al heel lang wisten: de blessure van mijn zoon duurt te lang. Daarom wordt hij nu doorverwezen naar een revalidatie arts in het kinderziekenhuis. We lopen nu al veel te lang te tobben en dingen die eigenlijk te gek voor woorden zijn, zijn voor ons gewoon geworden. (Wie draagt zijn/haar 13-jarige zoon nu iedere avond de trap op)
Moeilijk voor je, als moeder.JolandaOudshoorn schreef:Eigenlijk best. Vanmiddag te horen gekregen wat we eigenlijk al heel lang wisten: de blessure van mijn zoon duurt te lang. Daarom wordt hij nu doorverwezen naar een revalidatie arts in het kinderziekenhuis. We lopen nu al veel te lang te tobben en dingen die eigenlijk te gek voor woorden zijn, zijn voor ons gewoon geworden. (Wie draagt zijn/haar 13-jarige zoon nu iedere avond de trap op)
Dank je.helma schreef:Dubbele uitslag dus? Sterkte!!Lassie schreef:Opgelucht maar tegelijk ook een beetje down.
Ik kreeg vandaag de uitslag van de onderzoeken.
Heel veel sterkte!!!Mara schreef:Bezorgd.
Het ene kind herstelt, heel langzaam.
Een ander kind moest plots in het ziekenhuis worden opgenomen.
Vanmiddag even op de Markelose Berg geweest. Echt geweldig mooie herfstkleuren en prachtigsamanthi schreef:relaxt vanmorgen heerlijk in het bos foto's gemaakt!
dat is echt genieten-DIA- schreef:Vanmiddag even op de Markelose Berg geweest. Echt geweldig mooie herfstkleuren en prachtigsamanthi schreef:relaxt vanmorgen heerlijk in het bos foto's gemaakt!
gezicht op het dorp Markelo. Het lijken daar wel Limburgse Hoogten in ons eigen vrij platte Twente!
Ja, en daarbij dat prachtige weer, zonovergoten en weinig wind. Wist je trouwens dat het morgen net 1 jaar geleden issamanthi schreef:dat is echt genieten-DIA- schreef:Vanmiddag even op de Markelose Berg geweest. Echt geweldig mooie herfstkleuren en prachtigsamanthi schreef:relaxt vanmorgen heerlijk in het bos foto's gemaakt!
gezicht op het dorp Markelo. Het lijken daar wel Limburgse Hoogten in ons eigen vrij platte Twente!